liveforlove

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Johanna - 25 juni 2012 23:05

Som ni vet så rensar jag för fullt här hemma. Funderar på att lägga upp lite kläder här oxå så kanske jag blir av med ännu mer. Just nu ligger väldigt mycket ute på köp och sälj på fb. Ska väl upp ett gäng på tradera oxå tids nog :) Men jag är lite slö. Men lika bra att försöka bli av med så mycket som möjligt. Har ju några månader på mig. Vilket nog är tur i min takt :) 


Men i alla fall det här med och rensa kanske jag borde ta till en nivå till? Det finns andra saker i mitt liv som jag skulle behöva rensa bort. Inom mig har jag ju rensat massor det senaste året, oj vad mycket skräp som försvann och vad lätt jag känner mig. Känns skönt nu jobbar jag på detta med ekonomin oxå den ska bli i ordning inom kommande åren. Det tar lite mer tid men till slut ska det nog ordna upp sig tror jag. Får se hur det blir med jobb och så i höst bara. Om jag inte kommer in på skolan. Jaja det ordnar sig alltid. 

Kanske dags att rensa bland umgänget oxå? Finns ju ett gäng som inte ger mig så mycket längre. Som mest bara stjäl energi... Ja kanske det borde rensas där... Jag vet vilka som betyder något, vilka jag vill behålla det är huvudsaken!


Med detta säger jag GODNATT!

Av Johanna - 25 juni 2012 19:27

Idag var det öppet hus på sommardagis så vi travade iväg i regnet. Känns bra, tror Joel kommer trivas. Eller jag hoppas det i alla fall. Kändes bra för oss båda så det bådar ju gott.

Ska se om jag kan skicka schemat i morgon, jag ska ju på mitt eget intro för sommarjobbet i morgon så förhoppningsvis får jag det då. Var ju lite tur att jag tagit fel på en vecka. Så vi får lite mer ledigt ihop jag och min skrutt :)


Men det blir nog bra, han är ju stor nu så han fixar det :)

Av Johanna - 25 juni 2012 10:40

Det här vädret är ju hemskt, regn, regn och åter regn. Man kan ju bli deppig för mindre. 

Hade planerat en hel dag i Linköping men Joel har dragit på sig en förkylning så fick skippa det. Febern är borta i alla fall antar att den kommer och går som vanligt i hans fall. 

Även fast han är sjuk har vi lite vi måste göra. Ska bland annat ner på stan och lämna in pappren på LF vill inte dra ut på det så fixar det fast han är sjuk. Sen ska det inhandlas födelsedagspresent oxå sen blir det soffan igen :) 

Men lika bra att ta tag i det direkt...


Sen film hela dagen för det här vädret vill man ju inte göra nåt i... Ska iväg till Gustavsvik sommardagis ikväll oxå vill inte missa det då Joel ska vara där alla fyra veckorna när jag jobbar! Vilket betyder att jag nog i morgon för mitt schema oxå... :)



Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards