liveforlove

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Johanna - 2 juni 2012 22:22

 


Det här framkallar minnen hos mig.

Vad kan jag vara där på bilden, 15 kanske.

Och hästen på bilden är Fia som numera travar omkring på Trapalandas evigt gröna ängar.

Svårt att tänka sig idag att mitt liv så länge kretsade kring hästar... 

Jag saknar det väldigt mycket.

Men tiden finns inte och inte pengarna.

Men drömmen om det livet finns fortfarande där inne.







Mera minnen.

Huset där jag växte upp. Min fina mamma och pappa.

Pappa som inte längre finns hos oss.

Men i hjärtat finns du alltid kvar hos oss som älskade dig.

Men jag önskar du var här, att du kunde se hur bra jag faktiskt mår idag.

Att du fick vara här hos oss och dela allt med oss...







(Och för er som kan finns det ett låst inlägg) 

Av Johanna - 2 juni 2012 22:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Johanna - 2 juni 2012 21:51



In your bag


Så här ser det ju då inte alltid ut :) Men just idag gjorde den det :) 

Av Johanna - 2 juni 2012 11:23

Ska ta ännu ett dyk in i förrådet och plocka fram gardiner. Tror jag kanske ska ha med några valmöjliheter till älskling sen. Undrar om han vill ha rosa :)

Han är ju sambo med sin brorsa nu och han ville ha gardiner. Bra där! Något jag saknat länge nu. Så jag håller på o fixa fram lite här hemma :)


Ska fortsätta med det och så fixa en snabb lunch :)

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards