liveforlove

Alla inlägg under oktober 2012

Av Johanna - 31 oktober 2012 21:49

Så gör som jag!


 


För alla som kämpat och förlorat

För alla som kämpade och vann

För alla som kämpar nu

För alla som kommer att kämpa!

Av Johanna - 30 oktober 2012 21:09

 

Jag älskar dig 

Av Johanna - 29 oktober 2012 12:20

Alltså jag kan ta det här med att vara lite snuvig och hostig men snälla någon ge tillbaka min röst! Låter ju som jag vore närmare döden fast jag egentligen mår ganska ok. Men inte fan kan man gå till jobbet när man bara kraxar?
Idag måste jag i alla fall åka iväg och posta två paket hade missat ett från tradera så vill att det ska komma fram i morgon så hon inte behöver vänta mer. 

Måste väl oxå handla lite så vi har nåt o äta då jag inte hade tänkt att vi skulle vara hemma båda två men kände at vi lika gärna kunde vara det då jag inte får nåt vettigt gjort med kraxet i alla fall :)


Ja ja hoppas min röst hittar hem igen väldigt snart så om någon ser den spatsera omkring kan ni väl skicka hit den igen? :)

Av Johanna - 28 oktober 2012 21:04

Den här förkylningen är ju inget vidare alltså. Gillas inte! Ska se om den går att bota med lite sömn. Hade velat jobba denna vecka men vet i sjutton hur det blir med det. Inbokad på jobb onsdag så ska kurera mig tills dess får hoppas på det bästa :) 


Så godnatt med er!



Av Johanna - 28 oktober 2012 19:17

Tycker inte alls om den här helgen som gått, kan sammanfattas med ett ord. KAOS! Har blivit så otroligt besviken på två personer jag verkligen älskar. Men nu glömmer vi det och går vidare.

Igår blev i alla fall bättre var på födelsedagsfest i Vadstena hos Ewa och Fredrik. Riktigt trevligt även och jag och Jere i början var ganska trötta.


Tog ju inga egna bilder så jag snodde två från Ewa :)


 

Jag i snyggaste hatten med sötaste Erika i knät <3


 

Senaste tillskottet på fadderfronten i knät.

Fina Elise <3


Tack för en trevlig kväll!

Av Johanna - 26 oktober 2012 14:44

Ett låst litet inlägg här under!

Av Johanna - 26 oktober 2012 14:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Johanna - 26 oktober 2012 07:35

Vaknade upp och mådde prima. Kollade till Joel och inser att han blivit förkyld som sjutton av att sova?!?
Jaja bara vabba idag då !

Nu en timma senare dansar elefanter i mitt huvud och näsan rinner...

Försvinn gärna lika fort som det kom!

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards