liveforlove

Alla inlägg under april 2013

Av Johanna - 12 april 2013 18:20

I stället för att låsa denna blogg valde jag att skapa en ny. Är det någon mer som vill ha lösen är det bara att hojta till. 


Antingen här men uppge då en mail så jag kan kontakta er ingen vits med att skriva ut adress och lösen här eller hur :


Tre stycken är ni som redan fått lösen :) Jag hoppas ni hittar till mitt nya ställe.


Och ni andra som läser och inte fått det hör av er :) Jag är inte omöjlig :D


Ha det gött så kanske vi hörs här igen inom sinom tid det är ingen som vet!



Av Johanna - 9 april 2013 16:24

Jag känner att jag vill komma tillbaka och blogga lite igen...


Men då jag inte har en aning om vilka ni är som läser fortfarande så kommer jag sätta lösen.


Lämna en kommentar skriv ett mail eller skriv på fb om ni vill ha det :)

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Skapa flashcards