liveforlove

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Johanna - 14 juni 2012 22:47

Blir alltid så mycket tröttare när jag jobbat så undrar hur det ska gå i sommar... Tur man vänjer sig :)

Nu ska jag snart krypa ner i sängen ska bara se klart Hells kitchen. 


Imorgon har vi en hemmadag så blir sovmorgon lääänge hoppas jag! :)


 

Min fina son <3

Av Johanna - 14 juni 2012 19:01

Ibland så händer det saker som får en att tänka till. Människor förändras, försvinner, visar sitt rätta jag. 

Och där i stormen ska man stå kvar. Det finns ett fåtal människor i mitt liv som jag litar på. Några har varit där sen jag föddes andra har kommit till. Men det spelar ingen roll för ni alla är så viktiga!

Jag vet att jag är dålig på att säga vad ni betyder för mig. Det har inte o göra med att jag tar er för givet. Det handlar nog mest om hur fucked up jag egentligen är när det kommer till känslor.

För jag vet hur det känns när mattan rycks undan när du faller handlöst och inte har en aning om hur du ska resa dig upp igen oavsett vilka som står där och drar och puttar på. 

Jag är så tacksam att jag kommit hit där jag är idag. Det är tack vare så många människor. Jag är inte samma tjej som för några år sen. Jag är trygg i mig själv. Jag litar på människor i min omgivning och jag är så tacksam för att ni finns där. Fast visst ska jag erkänna, ibland är jag så rädd för att inse hur lycklig jag faktiskt är. För lycka var väl inget för mig? Det har aldrig varit det, helt plötsligt är det borta. Men jag försöker njuta varje dag även om det vissa dagar skrämmer mig halvt från vettet. 


Ta vare på dom ni älskar för en dag kan dom vara borta. Livet är kort, det kanske inte fått en morgondag ingen vet hur lång tid vi får. Så ta vara på den tid du fått, älska dom som förtjänar det, släpp dom som verkligen inte förtjänar din tid. 


Lev nu! Inte i morgon inte nästa vecka, IDAG! Ditt liv är idag!


Och ni som finns här och delar mitt liv, ni som får en del av mig, ni har förtjänat det. Och en sak är säker, jag släpper inte in folk så lätt men har ni tagit er in så är det jävligt svårt att komma ut! Ni bor i mitt hjärta för evigt!

Av Johanna - 14 juni 2012 17:46

Till slut efter mycket om och men blev även den sista tentan godkänd. Klagar verkligen inte på denna termin. Har tagit nästan dubbla HP mot vad jag skulle gjort egentligen. Det känns så bra! Nu är det två tentor kvar vilka jag hoppas ta i höst då jag vill läsa om båda kurserna. Väntar svar på den ena men det får jag visst vänta på :( Skit!!


Aja jag är superglad!

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards