liveforlove

Alla inlägg under februari 2012

Av Johanna - 12 februari 2012 10:21

Vilket härligt väder vi vaknade upp till. Inte så kallt, soligt och en hel del snö. Underbart. Behöver jag säga att vi laddar för en utedag. Tror dock Ubbe får stanna hemma så vi kan göra vad vi vill. Blir en lång promenad med honom senare. Han blir ju riktigt kall om tassarna i snön så får se vart vi ska gå med honom. Men jag och skrutten ska leka.

Så nu måste jag ta en dusch så jag kan visa mig ute :)


Har ni oxå fått snö idag?

Av Johanna - 12 februari 2012 01:05

Ja då lilleman bestämde sig för att sova tidigt så fick jag själv kika på melodifestivalen.

Blev inte alls som jag tänkt mig. 

Hade hoppats på Top Cats och Di Leva direkt till Globen.

Munther och Lindgren (för han hette väl så?) till andra chansen. Men man får inte alltid som man vill.

Eller ja typ aldrig i såna här sammanhäng.


Sen blev det ett bad för Ubbe som luktade rutten bäver milt sagt. Sen satte jag mig framför en film. Udda, söt och bra film. Lite seg på sina ställen men ja sevärd för den var söt :) 


Nu godnatt!

Av Johanna - 12 februari 2012 01:03

 


Redan strax efter 19 bestämde lilleman att det var dags att avsluta denna dag. Så var det med det lördagsmyset ja...:)

Jag var ganska säker på att han skulle komma upp igen men inte det. Han sover ännu. 

Ska göra honom sällskap nu!


Av Johanna - 11 februari 2012 16:49

...att kunna sitta i gröngräset



   

...picnic på en filt



...att grilla med goda vänner



...en cigarett i solen


 

---shorts och linne...


 

...Fotboll i gräset..



Oh snälla ge mig sommar nu! 

:)

Av Johanna - 11 februari 2012 16:16

 
Av Johanna - 11 februari 2012 10:17

Så då var lördagen här, vad ska man göra med det denna dagen? 

Vi har inga planer alls. Det är ganska skönt men vi har ju haft det så här mer eller mindre hela veckan så lite längtar jag faktiskt till måndag nu. Då rutiner kommer igång. Dax för skrutt att gå till dagis igen och morsan måste plugga!

Hemtentan närmar sig med stormsteg! 


Ikväll ska jag i alla fall färga håret. Satan vilken utväxt, får ju skämmas! 


Nej nu ska jag mysa med min lille prins! :D

Av Johanna - 10 februari 2012 22:58

Dax för mig att krypa ner tror jag allt, skaplig huvudvärk som jag gärna vill slippa. Tar en stund med Harry Potter innan sovdags så klart. Ska mysa ner mig hos liten älskling som ligger i min säng med Björno (inte hans minsta nalle men vi får nog plats hoppas jag). Ska ut med Ubbe först bara. 

Nu ikväll var Cissi här och hämtade sina paket, så hann med lite skitsnack. Jag var väl inte världens roligaste sällskap med huvudvärk och trött på det bättre lycka nästa gång :)


Godnatt med er! Sov gott!


Puss till min fina, jag saknar dig!

Av Johanna - 10 februari 2012 19:28

Joel och jag har en liten tradition på fredagar, det är vår da. Vår mysdag. Eller ja kväll. Idag har vi kikat på Ice Age och myst. Nu ska vi bygga lite koja innan han ska sova. Mys på hög nivå. Älskar våra fredagar, skönt avslut på veckan :) Visserligen en vecka som gått i mysets tecken hela tiden tack vare sjukdomar men ändå :) 


Hur brukar ni tillbringa fredagarna? Eller ja helgerna? :)


Ser att det är dubbelt så många anonyma besökare mot vanligt. Varmt välkomna :)

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards