liveforlove

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Johanna - 6 februari 2012 21:14

Joel skrutten är fortfarande vaken men han tittar på Lejonkungen i sitt rum så jag har tvn för mig själv. Inte för att jag ska titta på den utan det blir datorn ikväll igen. Tredje Harry Potter står på schemat. Sen får jag inte se fler för jag har inte läst böckerna. Så nu får jag vänta :) 

Ser fram emot den så ska krypa ner i fåtöljen nu och mysa ner mig :) 


Natti natti!

Av Johanna - 6 februari 2012 15:50

I lördags var det tjejfest hos Netha, 10 glada tjejer skrattade och hade trevligt :)

Mycket mycket trevligt måste jag säga :)             


Bjuder på lite biler :)


Av Johanna - 6 februari 2012 10:51

I lördags kom betyget på del tv å av tentan, skönt att kunna bocka av den som ett godkänt. Var ju lite osäker som allid när det kommer till tenta. Men helt plötsligt blev returen på del tre lättare att ta. Ska sätta mig men den i slutet på veckan tror jag. Så man har den gjord. Nu väntas bara svaret på del ett som jag hoppas är godkänd så man kan lägga det bakom sig. Måste ta tag i lite läsning idag så jag är i fas :)

Av Johanna - 6 februari 2012 00:25

Det har varit tyst här idag men jag har varit lite seg. Passat på att mysa med liten älskling efter jag kom hem från stor älskling :) 


Nu ska jag sova så uppdaterar mer i morgon!

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards