liveforlove

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Johanna - 12 februari 2012 21:06

                                 

Av Johanna - 12 februari 2012 16:41

Varför har man valt att ha idiot golv i lägenhet? Spelar ingen roll hur ofta jag dammsuger det ser skitigt ut ändå! Det är riktigt riktigt störande! Kanske beror på att mitt golv är sista året nu? Nästa år ska det bytas ut. Hoppas hoppas dom tänkt om då så det är bättre golv. 

Vardagsrummet är skit, parketten är helt utsliten. Borde kanske ringa så dom kommer hit och slipar det? Men kommer det verkligen göra någon nytta?

Riktigt tveksam!


Nej nu ska jag fortsätta städa!

Av Johanna - 12 februari 2012 14:45

Riktigt härligt ute, blev en sväng i pulkabacken, snöänglar gjordes eller ja en av mig i alla fall :) Vi hade snöbollskrig, gjorde en snöpokemon och rullade runt. 

Sen hämtade vi Ubbe och tog en promenad med Joel i pulkan. Härligt väder.


Bilder får ni se sen :D

Av Johanna - 12 februari 2012 10:21

Vilket härligt väder vi vaknade upp till. Inte så kallt, soligt och en hel del snö. Underbart. Behöver jag säga att vi laddar för en utedag. Tror dock Ubbe får stanna hemma så vi kan göra vad vi vill. Blir en lång promenad med honom senare. Han blir ju riktigt kall om tassarna i snön så får se vart vi ska gå med honom. Men jag och skrutten ska leka.

Så nu måste jag ta en dusch så jag kan visa mig ute :)


Har ni oxå fått snö idag?

Av Johanna - 12 februari 2012 01:05

Ja då lilleman bestämde sig för att sova tidigt så fick jag själv kika på melodifestivalen.

Blev inte alls som jag tänkt mig. 

Hade hoppats på Top Cats och Di Leva direkt till Globen.

Munther och Lindgren (för han hette väl så?) till andra chansen. Men man får inte alltid som man vill.

Eller ja typ aldrig i såna här sammanhäng.


Sen blev det ett bad för Ubbe som luktade rutten bäver milt sagt. Sen satte jag mig framför en film. Udda, söt och bra film. Lite seg på sina ställen men ja sevärd för den var söt :) 


Nu godnatt!

Av Johanna - 12 februari 2012 01:03

 


Redan strax efter 19 bestämde lilleman att det var dags att avsluta denna dag. Så var det med det lördagsmyset ja...:)

Jag var ganska säker på att han skulle komma upp igen men inte det. Han sover ännu. 

Ska göra honom sällskap nu!


Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards