liveforlove

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Johanna - 26 juni 2012 21:42

Var och traffade lite föräldrar och barn idag och mina jobbarkompisar så klart. Hämtade schemat oxå och det känns bra. Fick mer tid än jag väntat mig men det betyder mer pengar så det tackar jag ju inte nej till :)

En vecka kvar sen är det slut på slappandet ;)


Imorgon är det dagis dags så jag säger godnatt nu. Trött tjej här!


Bloppis-annons
Av Johanna - 26 juni 2012 21:39






             



Vita shorts storlek 40. 50:-

Leggings med slitningar L/XL  50:-

Paljettlinne M 50:-

  Randigt linne S  30:-

Svarta shorts storlek 40 (aldrig använda) 50:-

Grön klänning storlek M  30:-

Blommig klänning S 50 :-

Klänning storlek S 50:-

Kläder & Skor, Säljes - Motala (Östergötlands län)
Pris:    50:-
 
Av Johanna - 26 juni 2012 13:26

Var ju på biblioteket idag och hittade ingenting. Jag är ju inne i en fantasyperiod så gärna tips inom den genren men andra böcker som man MÅSTE läsa funkar oxå bra. Behöver hjälp för idag gick jag hem med första delen i Sagan om ringen vilket jag vet att jag inte tycker om men måste ju ha nåt o läsa...


Så tips tack! :)

Av Johanna - 26 juni 2012 11:26

Tiden går verkligen allt för fort. Snart är juni slut och hipp som happ är det väl höst och kallt igen. Eller kallt är det ju redan så ingen större skillnad där. Riktigt tråkigt det här tycker jag, men vad gör man? Vädret kan man ju tyvärr inte styra. Vi ska i alla fall spendera dagen med en runda på biblioteket. Både jag och Joel behöver böcker. Min älskade fantasyserie är ju slut och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska börja läsa nu. Men nåt fantasy blir det som jag kanske kan använda i sommarkursen om jag får godkänt att göra uppgiften senare. 


Nu ska vi åka i alla fall :)

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards