liveforlove

Alla inlägg under augusti 2012

Av Johanna - 13 augusti 2012 09:00

Så var då dagen här, just nu precis i denna stund sitter Joel och jag hos doktorn och utredningen om hans mage startar. Om jag sovit nåt i natt får vi se senare för nu i skrivande stund är jag väldigt nervös. Det finns en klump i magen. Inte för att det ska vara nåt allvarligt för det får det bara inte. Det går jag inte med på. Men just osäkerheten att inte veta vad som kommer ske. Vad dom ska göra. Men den största rädslan är faktiskt att dom inte ska finna något alls. Att han ska behöva leva med sina attacker utan att man kan säga vad det beror på. Det är så hemskt att se honom och nu när han är så stor känner han ju själv igen tecknen innan perioden kommer. Liten älskling. <3


Håll tummarna för oss nu!


 

Du var inte mycket större en så här när allt började.

Nu ska det få ett slut! 

Jag går genom eld för dig! 

Jag ger mig aldrig nu, en gång för alla ska det tas reda på vad det är. Det får ta den tid det tar. Jag släpper inte efter nu. Jag gör allt för dig! <3

Av Johanna - 12 augusti 2012 19:18

 

Åkte ut till Bona för att vara med på söta Mejas dop! <3


 

Dagens mama!

 
Dagens son efter tacos ätande ;) 

Stora älskling var ju med oxå men han fastnade inte på bild idag!

Av Johanna - 11 augusti 2012 16:53

Jere, Jag, Tim och Joel drog i förmiddags in till Valla/Gamla Linköping. Toppen väder och haft en riktigt mysig dag. 

Klappat o kikat på djur. Åkt tuff tuff tåg o fikat. O bara varit så klart.


Riktigt trevligt. Nu ska vi packa väskan för att åka tillbaka till J och T för lördagsmys!


   

Av Johanna - 10 augusti 2012 11:10

Det är verkligen inget roligt att blogga när man inte får någon respons. Samma besöksantal som vanligt men mest tystnad. Känns ju lite som folk bara är här inne o snokar då...  Har tappat sugen lite för o blogga känner jag.

Kanske återkommer den vi får väl se. Som ni märker är det inte alls ofta det händer mycket saker här inne. 

Kanske återkommer lusten med en ny header? Det har den gjort förut och det börjar bli dags för något mer höstlikt  tror jag.

Någon som vill o kan hjälpa mig?


Av Johanna - 9 augusti 2012 23:44

 
Jag älskar dig mer än någonting annat på jorden!

 

Av Johanna - 9 augusti 2012 01:18

Men usch vad tomt det är här hemma utan lilleman. Känns inte alls bra för mig. Tyst och ensamt tur han kommer hem i morgon. Längre klarar jag mig nog inte själv ;)

Vill inte påstå att jag är speciellt trött men ska väl ändå inta sängen så kanske man somnar innan det blir ljust. John Blunds fel allt detta då han missat mig två nätter så jag somnat vid 4 på morgonen. Är man ledig går man ju inte upp vid 7 även fast det är då jag vaknar på ett ungefär. Jobbskadad tror jag :)

Natti natti säger jag nu. Ska försöka starta morgondagen med en PW! Se hur det går!

  
saknar massor!


Av Johanna - 8 augusti 2012 21:05

Det var länge sen jag slutade lita på dig och ungfär lika länge sen du slutade lita på mig kan jag tro.

Dock ska jag försöka tro på dina ord denna gång, endast av den anledningen att det funkade bra att prata idag. 

Kanske kanske kanske har du rätt och jag ska lita på dig denna gång men det är svårt då det visats sig så många gånger att det inte varit som du sagt. Men jag testar denna gång så får vi se. 

En sista chans kan man alltid ge någon att bevisa saker. 

Det gick bra idag i alla fall, det känns skönt.

Alltid lättare när man ser en ljusning och det gör jag nu. 

Hoppas det ordnar sig för alla inblandade nu, det vore på tiden!  :)



Av Johanna - 8 augusti 2012 10:21

Det är gelt otroligt vad dåligt jag sover nu för tiden. Somnar och vaknar om vartannat hela tiden så vaknar upp som en död på morgonen. Gillar det inte alls. Kanske är omställningen efter att ha jobbat vad vet jag. Men sjukt irriterande är det! Idag har jag dessutom massor på schemat så skulle ha behövt vara pigg men jaja. Vädret gör ju inte saken bättre om man ska klaga på det oxå. Kan det vara möjligt att hösten är här redan??

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards