liveforlove

Alla inlägg under augusti 2012

Av Johanna - 2 augusti 2012 10:15

Natten har bestått av trassel med magen för Joel. Är så nedrans trött på detta. Trodde det var magsjuka men det verkar inte så. Han klagar fortfarande på att det gör ont men inte mer än så. Så antar att det är det vanliga som spökar. Men snart är det dags för utredningen att starta. Den 13e har vi tid hos överläkaren på barn. Sen får vi se vad som händer. Tänker inte ge mig denna gång. Allt ska kollas upp och uteslutas. Ska ge det några timmar till innan jag meddelar jobbet att jag kommer i morgon. Ifall att det visar sig vara magsjuka i alla fall men det tror jag inte!


Av Johanna - 1 augusti 2012 17:50

I måndags på jobbet hände något, antar att jag fick någon form av ryggskott. Det small till och drake vad ont jag haft efter det. Jobbade igår men fy sjutton det skulle jag inte gjort. Hade skitont igår så bestämde för att vara hemma idag. Det var nog välbehövligt för nu känns det bättre. Mest tagit det lugnt med mina två älsklingar. Men i morgon blir det jobb igen. Två dagar kvar på sommarjobbet. Ska bli skönt när det är klart men kommer sakna det på samma gång. 

Sen får man se hur det blir i höst. Konstaterar i alla fall att ryggen inte håller för att jobba med småbarn!

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Skapa flashcards