liveforlove

Direktlänk till inlägg 15 april 2012

Det har varit tyst

Av Johanna - 15 april 2012 13:42

Ja som rätt så ofta nu för tiden har det varit tyst här inne. Kan bero på att jag haft fullt upp. Fredags var det middag hos svärmor. Sen lite spel på det, överlag en mycket trevlig kväll. Sen igår blev det först middag med Cicci och Matrim. Sen vidare till min svägerska Katja och hennes fru Rina för spelkväll. Riktigt trevligt där. Men det var ju väntat. Trivs så bra med älsklings familj. Eller ja det är ju faktiskt min familj nu oxå. Det känns verkligen så... Och det är ganska ovant för mig om jag ska vara ärlig. Så bra som livet är nu har det aldrig varit. Inte med någon. Fast det tänkte jag faktiskt skriva om senare idag. Måste ju bjuda på lite inlägg. Håll utkik för det kommer oxå något väldigt seriöst inlägg senare som jag tänkt på ett tag. 


Nu ska jag fixa lite mat sen ska jag ut o gå med mitt lilla hjärta och vovven... Ja vovven ja. Om jag hade vetat hur livet skulle bli hade jag aldrig skaffat honom men nu är det som det är och något jag verkligen måste fundera över... 


All smärta, alla tårar. Alla dåliga beslut.

Idag skulle jag inte göra om någonting. 

För alla dom sakerna förde mig hit dit jag är idag.

Det var värt varenda steg för att nå hit med er.

Ni som är en del av mitt liv idag.

En del har varit med länge, en del är alldeles nya.

Men det spelar ingen roll för ni alla gör mitt liv bättre!


 
 
Johanna

Johanna

15 april 2012 14:15

Skulle du vilja rösta på min bild som jag tävlar med?
Du kan enkelt tjäna på det själv! Kika in här så får du veta mer!

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2012/04/10/7708160-nu-tankte-jag-muta-er/#kommentarer

Vill du inte göra som det står i inlägget räcker en röst. Jag blir glad bara du vill rösta!

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
maria

maria

15 april 2012 15:03

ja då lär de bli lite långdraget o segt :P hoppas h*n kommer lite innan eller så nära bf som möjligt ;)

http://mariathetwistedsister.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 13 maj 2013 12:53

Den nya bloggen är upplåst. Dock är det bara ett test så får vi se om det funkar :) Ser ju att en del fortfarande är in här och kikar dagligen :)   cumgranosalis.blogg.se där hittar ni mig nu för tiden :)   Och om någon är duktig på design få...

Av Johanna - 12 april 2013 18:20

I stället för att låsa denna blogg valde jag att skapa en ny. Är det någon mer som vill ha lösen är det bara att hojta till.    Antingen här men uppge då en mail så jag kan kontakta er ingen vits med att skriva ut adress och lösen här eller hur :...

Av Johanna - 9 april 2013 16:24

Jag känner att jag vill komma tillbaka och blogga lite igen...   Men då jag inte har en aning om vilka ni är som läser fortfarande så kommer jag sätta lösen.   Lämna en kommentar skriv ett mail eller skriv på fb om ni vill ha det :) ...

Av Johanna - 21 mars 2013 08:11

Sitter och väntar på dagens morgonmöte innan dagen drar igång. Trivs verkligen här så gillar att gå till jobbet idag :) Är ju lite olika när man jobbar som vikarie och hoppar runt vissa ställen känns bättre än andra. Men överlag trivs jag överallt...

Av Johanna - 18 mars 2013 19:55


  Grattis prinsessan på din födelsedag! I helgen blir det kalas :D ...

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards