liveforlove

Alla inlägg den 30 april 2012

Av Johanna - 30 april 2012 22:46

Mee

Måndag 30 april 20:54

Jag tror jag vet vem du syftar på! då jag hört en hel del rykten.


och du gör nog bort dej då skapligt)=



Älskar verkligen anonyma kommentarer. Att man ska kommentera men inte kan stå för vem man är.

Rykten ja, såna ska man inte alltid lyssna på. Men folk i den här stan gör ju det ändå. 

Jag undrar vad det är jag gör, som skulle göra att jag gör bort mig. Jag har ägt ett hus tillsammans med samma person i tre år. I tre år (mer eller mindre) har jag velat sälja det. Jag vet inte vad du anser men jag tycker inte det är jag som gör bort mig som nu tar tag i saken. 

Snarare är det väl personen som inte kan vara vuxen nog att lösa problemet som gör bort sig? Fast jag antar att du är en person som bara lyssnar på en sida av saken så varför ens förklara?

Har man haft tre år på sig att lösa det och väljer att inte göra det. Ja då får man faktiskt stå sitt kast! 

Jag hade önskat att vi hade kunnat enats och fixa det här själva men det går ju inte. När man sen dessutom står och ljuger mig rakt upp i ansiktet med fakta som går lätt att ta reda på. Ja då får man stå sitt eget kast! 




Av Johanna - 30 april 2012 15:45

Så var den här och efter idag är vi inne i varmare tider. Något som för mig är guld värt men i år känns lite tungt. Det här med min lilla hund bekymrar mig. Han kan inte vara ensam hemma och nu är det för varmt för att sitta i bilen. Mitt sista hopp är citronhalsband funkar inte det så.. Ja då vet i fan. 


Idag ska vi i alla fall trava iväg och kika på elden tillsammans med Jere och barnen och min svägerska med familj :) Blir en sväng i lekparken innan så barnen får leka av sig lite :)

Tror Joel kommer gilla det skarpt och jag med förstås... Funderar dock på om jag ska ta med vagnen men jag tror jag skippar det då vi får skjuts både dit och hem  :)


Ska ta med kameran så blir nog lite bilder sen :)

Av Johanna - 30 april 2012 01:03

Det börjar väl bli hög tid att inta sängen och försöka få lite sömn. 

Har fastnat lite framför tvn och sen i boken inför morgondagens uppgift. Det ska nog gå bra när jag väl börjar skriva i morgon förmiddag :) 


Försöker vara lite nyttig oxå så i stället för att köpa läsk i affären förut köpte jag citroner. Så nu står det en kanna citronvatten och drar sig i kylen. Det är ju så gott när man är varm och riktigt törstig. Både jag och Joel behöver bli bättre på att dricka vatten så jag hoppas detta faller även honom i smaken. Men det får vi se i morgon!


Nu ska jag krypa ner bredvid min lilla älskling. Känns tomt efter två nätter med stor älskling bredvid men jag ska nog klara mig. Ser ut som vi kommer ses lite mer denna vecka han har barnen oxå. Det gillas. Imorgon ska vi nog gå o kika på elden tillsammans och får då oxå sällskap av svägerska med son  :) Sen ska jag och barnen ensamma till lekparken på onsdag så det blir ju lite i alla fall :)

Nog med svammel. Godnatt!! 

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards