liveforlove

Direktlänk till inlägg 11 april 2012

God middag!

Av Johanna - 11 april 2012 12:14

Har spenderat förmiddagen med att skriva tenta. Lika oviss som alltid så hoppas på det bästa. Finns inte så mycket mer man kan göra. Gick ju bättre en förra gången i alla fall då jag var supersjuk. Idag har jag lämnat in en full tenta så får väl se. Vore skönt att kunna bocka av den kursen. 


Har nu oxå bestämt att göra fyra dagar VFU nästa vecka så det är avklarat. Blev rätt sköna tider när jag bara ska vara med på svenska timmarna. Har ju gjort alla uppgifter saknas bara närvaron så det är skönt. Det är snart gjort då plus att jag får tid att pyssla med kursen vi har nu, som man verkligen inte kan glida sig igenom. Något jag inte gör så ofta men visst händer det. Men nu är det kört. Det underlättar inte att jag avskyr kursen men vad fan. Man får väl bita i det sura äpplet antar jag. Den är ju slut snart i alla fall. Bara hoppas att man fixar den. Just nu är jag hädra tveksam!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 13 maj 2013 12:53

Den nya bloggen är upplåst. Dock är det bara ett test så får vi se om det funkar :) Ser ju att en del fortfarande är in här och kikar dagligen :)   cumgranosalis.blogg.se där hittar ni mig nu för tiden :)   Och om någon är duktig på design få...

Av Johanna - 12 april 2013 18:20

I stället för att låsa denna blogg valde jag att skapa en ny. Är det någon mer som vill ha lösen är det bara att hojta till.    Antingen här men uppge då en mail så jag kan kontakta er ingen vits med att skriva ut adress och lösen här eller hur :...

Av Johanna - 9 april 2013 16:24

Jag känner att jag vill komma tillbaka och blogga lite igen...   Men då jag inte har en aning om vilka ni är som läser fortfarande så kommer jag sätta lösen.   Lämna en kommentar skriv ett mail eller skriv på fb om ni vill ha det :) ...

Av Johanna - 21 mars 2013 08:11

Sitter och väntar på dagens morgonmöte innan dagen drar igång. Trivs verkligen här så gillar att gå till jobbet idag :) Är ju lite olika när man jobbar som vikarie och hoppar runt vissa ställen känns bättre än andra. Men överlag trivs jag överallt...

Av Johanna - 18 mars 2013 19:55


  Grattis prinsessan på din födelsedag! I helgen blir det kalas :D ...

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards