liveforlove

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Johanna - 19 februari 2012 21:18

Har bänkat mig i soffan för att kolla på Big Brother premiären.

Se hur det verkar i år :) Två personer som gått in i huset och ja... Jag vet inte vad jag ska säga :) 



Vad tycker ni?

Kollar ni?

Av Johanna - 19 februari 2012 17:34

Nu har jag tagit mig vatten över huvudet. Jag försöker städa förrådet. Det som inte har någon lampa. Jag verkligen älskar att vara där inne och försöka se nånting med mobilen som lampa. Har lagt ut lite på köp och sälj. Har man tur kanske man blir av med nånting där innifrån. En säck är framplockad oxå. Har redan hävt i en del där. Fattar inte att man sparar på all skit. Och nej fråga inte varför jag gör sånt här. För jag har ingen aning. Verkar ha hamnat i någon städ och rens period. Visserligen inte en dag för tidigt om jag ska vara ärlig. Men jag ångrar mig altid när jag börjat. Men nu står halva innehållet i hallen så har inte så mycket val. Måste göra klart det här om vi ska komma in och ut. Vilket kan vara en fördel för Ubbe i alla fall.... 


Nej tillbaka till skiten! 

Skulle tagit en förebild men glömde bort men kanske visar er resultatet sen om ni har tur :)

Av Johanna - 19 februari 2012 15:41

 

Gammal bild igen :)


Dagens humör: Bara fint, livet är på topp!

Dagens mående: Trött men annars klagar jag inte :)

Dagens borde: Det är söndag, bort med borde då :)

Dagens frisyr: Tofs

Dagens smink: All naturell

Dagens klädsel: Mys 

Dagens planer: Bara slappa idag

Dagens materiella vill ha: En Iphone fortfarande!

Dagens fundering:Borde jag?

Dagens beroende: Kärlek!

Dagens tråkigaste: Det är måndag i morgon...

Dagens längtan: Måste bli nattens sömn :) Är trött redan nu menar jag så det blir skönt :)

Dagens superlängtan: Får jag säga sova igen???

Dagens tidning: Aftonbladet

Dagens låt: *muttrar för mig själv*  Peta in en pinne i brasan- Rankarna har hört den flera gånger idag!

Av Johanna - 19 februari 2012 13:13

Nu så är jag hemma igen, har haft det toppen.

Men är lite trött då en liten kille gick upp 7 i morse. Jag har ju lite svårt att somna om när det är ljud så jag har snällt varit vaken. Slumrade en liten stund bara. Men det är bra för det innebär att jag inte kommer vara som en zombie i morgon för jag somnat sent. 

Men som sagt klagar inte för kvällen igår var underbar och dagen idag med så klart.


Kollade på melodifestivalen... Och ja Ranelid vad ska man säga. Texten var ju fin för att ta fram nåt bra ;) 

Sen tvingade jag min fina att se Breaking Dawn med mig. Ännu en film jag aldrig tröttnar på.


Nej nu ska jag gå ut och hämta min skrutt han borde vara på gång snart!

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards