liveforlove

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Johanna - 8 juli 2012 15:36

Det är så svårt att förklara hur det känns. 

Men du vet allt om mig och älskar mig ändå. 

Att inte behöva vara någon annan, det är balsam för själen.

Att aldrig behöva göra mig till eller tänka mig för.

Igår träffade du mina vänner, den udda skaran av dom om man säger så.

Jag var faktiskt lite bekymrad men du fixade det där galant. 

Att mina vänner är viktiga för dig, det betyder otroligt.

 

Tack för att du är du! Jag måste gjort något väldigt bra för att förtjäna dig. 

Igår skapade vi minnen, dom ska jag vårda för evigt. Tillsammans med kärleken jag känner när jag ser på dig!

 

                                                                                  

Av Johanna - 8 juli 2012 12:46

Herregud att kroppen är så stel. Men det har varit en helg i motionens tecken. 


Först i fredags blev det brännboll med La Familia jag som aldrig någonsin anstränger mig så där fick för mig att göra det och sprang faktiskt och vad händer då? Jo svish så drar jag på röven och herregud vad det kändes. Inte då men igår!! Kunde inte gå normalt nu är det bara lite ömt som tur är :)


Sen igår drog jag, älskling och Cicci och Matrim iväg till Sankt Anna där vi paddlade kajak i flera timmar. Grillade på en ö och hade det allmänt trevligt. Det är helt perfekt att vara tillsammans med två bröder när man är så nära som jag och Cicci. Så kul att kunna umgås alla fyra. Var riktigt skoj att paddla även fast man var skapligt nervös innan. 


Sen drog vi iväg ut på fest i skogen i Valdemarsvik. Umgicks med lite gamla vänner. Var trevligt måste jag säga och tror min älskling hade väldigt trevligt... Min lilla bilnörd ;) 


En helg man sparar i minnet vill jag lova!

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards