liveforlove

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Johanna - 4 maj 2012 21:24

Vm första match och jag sitter bänkad så klart. Livsfarligt med bärbar då, den har ju åkt i golvet förr menar jag. Men idag tror jag dom vinner. Man kan ju inte förlora mot Norge när man ska ta vm guld :)


Vi var lite irriterade förut när Norge gjorde 1-1    :)



 

Av Johanna - 4 maj 2012 14:06

Så då kan man säga att kursen från helvetet är klar. Ett stark VG på quizet gjorde susen. Nu är det bara sista grupp uppgiften kvar men den vad jag förstått blir bara ett ok på. Så man kan väl säga att jag är klar med miljö nu :) 

Tycker fortfarande det är synd då denna kurs kunde varit så mycket intressantare. Men det spelar ingen roll nu för den är klar :) Ska nog fira med en öl till hockeyn ikväll bara för det :D

Av Johanna - 4 maj 2012 09:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Johanna - 4 maj 2012 09:16

Idag är det dax för kursens sista quiz. Eller jag tror inte det för min del då jag inte hunnit läsa alls då jag gjorde omquiz igår. Men vi får väl se. Man kan ju ha tur. Känner mig dock väldigt oförberedd fast det vore så skönt att pricka in ett g idag så den är borta sen. Skitkurs!!! Absolut den värsta jag har läst. Men snaaaaart är den över!


Håll tummarna för mig!

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards