liveforlove

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Johanna - 9 mars 2012 21:11

 

Såna förväntningar jag hade på dessa.

Men fy fan!

Det vidrigaste jag ätit tror jag.

Köp dom inte!!

Av Johanna - 9 mars 2012 13:32

Skönt med fredag! Fredagsmyset är inhandlat så väntar bara på kvällen nu.

Hann med en sväng på biblioteket oxå, så nu har vi att läsa båda två igen.

Hämtade Joel redan 12 idag, var helt säker på att dom hade ätit halv men dom kom direkt hem från ishallen då så får bli sen mat för Joel. Den är i ugnen nu i alla fall :)


Kastar in ett svar på en kommentar oxå.  Emelie:

Då jag inte känner dig eller ens vet vem du är så kommer du inte få lösenordet. Det finns en anledning till att dom är just låsta. Där skriver jag det jag inte vill att alla ska veta. Hoppas du förstår :)

Av Johanna - 9 mars 2012 08:45

Kort dag idag på praktiken så nu är det fullfart mot helgen.

Fredagsmys hos familjen Yngve ikväll vet ni  :) 

Viktigt det där!!! Så blir affären när jag hämtat Joel som förhoppningsvis blir tidigt idag :)

Just nu är jag på praktiken men går hem tidigt idag om jag fattat det rätt. Hoppas hoppas!

Helgen blir lugn ska försöka plugga lite men annars tar vi dagen som den kommer. Kan behövas det med!


Hoppas ni har en toppenfredag!

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards