liveforlove

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Johanna - 30 januari 2012 17:16

Det var nog nåt Joel fått in i ögat för nu märks det ingenting. Bara man fick bort allt klet gick det bra. Säkert nåt som åkt ut under natten men fastnat i kletet. Det betyder i alla fall att Joel får gå till dagmamman i morgon och leka av sig. Det mår han gott av :) Just nu styr han med städning eftersom pärlning tydligen står på schemet :)


Min pyssliga lille kille :)

Av Johanna - 30 januari 2012 09:49

Joel var alldeles kletig i ögonen i  morse, fick badda och badda innan han fick upp dom men sen när allt var borta så var det lugnt och det har inte kommit något mer sen dess. Lät honom vara hemma ifall att vill ju inte smitta om det är infektion. Stackarn. 

Men nu leker han på stt rum så kanske var nåt han fick in bara eller om han  klarade sig lindrigt. Får väl se hur det utvecklas under dagen. Lite tråkigt då jag hade planer för dagen men dom får man ändra på när liten är sjuk. Får se hur det tas av de jag skulle träffa dock men inget jag kan göra nåt åt. Bjuder på en bild på mini Joel :)


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards