liveforlove

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Johanna - 15 maj 2012 22:42

Burr vad jag fryser, hoppas det bara är långpromenaden med Cicci som tar ut sin rätt. Har verkligen inte tid att bli sjuk igen. Räcker så bra med allergin jag dras med dagligen. 


Ska bädda ner mig i sängen nu men alldeles ensam. Ubbe och Joel är hos mormor för jag ska jobba i morgon. Var bara Ubbe som skulle åkt dit egentligen men Joel log lite snällt åt mormor och så åkte dom båda två. Skönt för honom att slippa gå upp vid 6. Det ska jag göra det räcker så bra. Piggna till med en dusch lär behövas... Men nu säger jag godnatt!!


Sov gott fina bloggläsare!

Av Johanna - 15 maj 2012 12:44

Denna vecka känns det som fullt upp på skolfronten. 

Har en deadline på fredag. Fallet på 3 sidor har inte skrivit en rad ännu men läst en del och har ganska bra koll tror jag. Om jag inte byter fall vi får se. Känns som jag valde det svåraste ibland. Men får se.


Har dessutom tenta denna vecka, bara en fråga visserligen och jag hoppas verkligen det löser sig denna gång. Annars vet i fan hur det blir. Får hoppas på det bästa. Gillar inte att det är en engelsk bok som frågan gäller men vad sjutton får acceptera läget. 


Dessutom ska jag jobba hela dagen i morgon. Jaja det löser sig nog :)

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards