liveforlove

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Johanna - 9 maj 2012 22:06

Av den anledningen väljer jag att ge det här en möjlighet. En enda möjlighet under helgen. Kategorin passar egentligen inte här men det var ändå den bästa. Imorgon ska samtal ringas och se hur det går. Förhoppningsvis funkar det som jag vill annars får det bli som det blir antar jag. Mitt mål har aldrig varit att krossa någon. Bara komma bort från allting och låta mitt liv gå vidare. Inte behöva pausa mitt liv för allt annat. Nu ser det ut som jag inte behöver det. Jag håller tummarna nu. Stenhårt....



Även i de allra mörkaste stundarna finns det ljus. Det gäller bara att finna det, runt omkring dig, hos andra eller djupt där inom dig. Jag fann det på fler ställen idag... 





J du är underbar glöm aldrig bort att det var din förtjänst. Jag älskar dig till stjärnorna!

Av Johanna - 9 maj 2012 17:19

Verkligen inget trevligt väder idag regn regn hela dagen. Men dagen blev ändå rätt så bra. Älskling kom hit i förmiddagsoch följde sen med på min skrutts gymnastikuppvisning. Skönt att inte vara själv som alltid. Innan dess var vi iväg till leksaksaffären och kollade doppresent. Får se vad det blir sen :) Har lite idéer i alla fall.  :) 


Nu ska jag mysa lite med min skrutt unge innan det är dax för honom att inta sängen och jag ska försöka se dagens föreläsning om den lagt ut ännu vilket jag inte vet :)



Saknar tiden :)  

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards