liveforlove

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Johanna - 20 april 2012 22:39



Nu ska jag krypa ner bredvid min lilla älskling.
Nu är ju inte detta på soffkudden men i alla fall. Tycker bilden är så söt :)


Natti natti!  

Av Johanna - 20 april 2012 17:37

Emelie frågade:


Kommer ni flytta ihop?

Yes det hoppas jag. Fast inte än det får allt vänta lite till :)


Ska du göra dig av med hunden?

Nej i nuläget finns det inga planer på det. Om och när det blir aktuellt så kommer han troligen att flytta till min mamma. Som det ser ut nu i alla fall. Sen vet man ju inte vad som händer. Men just nu nej!


Blir det gemensamma barn?

Vi har inga planer för det just nu i alla fall.

Vad som händer i framtiden får vi se :)


Kicka frågade: 


Ska du och pojken din flytta ihop?

Se svaret ovan :)


När är du klar med allt plugg och vad blir du?

Jag är klar 2014 så är halvvägs nu typ :) När jag är färdig är jag lärare för grundskolans senare år :)


Kommer du att prata om Joels pappa med honom när han är gammal nog att förstå?

Vi pratar redan om det, har gjort det ett tag nu. Det finns detaljer jag aldrig kommer låta honom veta men han vet vem som är hans pappa och delvis varför det ser ut som det gör. När han är äldre finns det fortfarande saker jag aldrig skulle säga. Det får stå mellan dom om det blir aktuellt. 


Hur blir det med huset du äger? Du kan väl flytta dit va?

Ja om jag det visste, just nu har jag valt att ta det vidare för att se om det på så sätt går att lösa. Då vi inte pratat med varann sen oktober ser jag ingen lösning själv på problemet. Det är svårt att spela fotboll själv om man säger så... :) Jo jag kan säkert flytta dit, det är ju mitt så ja. Sen skulle jag aldrig göra det. Då jag vet vem som bor där nu. :) Men möjligheten har jag ju! 


Cissi frågade: (Hennes fråga borde inte få vara med då den är busig IGEN!)


Hur ska det bli med din sömn när ni bor ihop och har tre barn? Och kanske fler? ;)

Ja vem vet? Sova får jag väl göra när jag dör eller nåt ;) Nej men det ordnar sig nog. Har mina perioder då jag inte sover som jag ska. Det brukar gå över :)


Sen har vi en fråga till... Den jag var tveksam till om jag skulle besvara men jag bestämde mig för att göra det ändå... För tydligen är det någon som vill veta nåt?


TheKing frågade: 


Saknar du inte Dansby alls längre?

Det finns ett väldigt enkelt svar på den frågan...

Nej det gör jag inte, jag har gått vidare för länge sen. Ser framåt inte bakåt och mår så mycket bättre nu!


Av Johanna - 20 april 2012 13:06

Jåller på att städa lite här hemma samtidigt som jag försöker få mer koll på Bryson inför kvällens skypemöte. Det ska nog gå bra. Har läst innan men känner att jag behöver mer kött på benen för att kunna göra ett bra jobb ikväll. Ska läsa nu till lunchen :) Lika bra att passa på.

Sen är det dax att bädda sängarna. Skit tråkigt men lika bra att få det gjort. Har dammsugit redan och plockat in disken så är tvätten som ska vikas och den nya som ska hängas sen kan vi ha myskväll jag och min lilla älskling :)


Bäst att ta tag i livet nu!

Av Johanna - 20 april 2012 10:59

 


Ja lite så här känns det just nu...

Quizet gick käpprätt åt helvete! 

Tenta svaret kom. Godkänt på 2/3 så bara en omtenta fråga nästa gång.

Men den svåraste så klart... 

Måste försöka få grepp om den på nåt vis.

Men hur!


Skit dag!

Av Johanna - 20 april 2012 06:55

Idag är det sista dagen på vfun. Ska bli skönt även fast jag trivs. Har två lektioner på förmiddagen sen hem och göra quiz. Nu är jag i alla fall i fas med all vfu så kan man lägga det bakom sig. Hoppas tenta svaret kommer idag med, gärna med ett godkänt så jag kan bocka av denna kursen helt! Hoppas på det bästa!


Nej det är bäst att väcka Joel och fixa i ordning sig. Tur det går fort :)




Sista chansen på frågestunden idag med :D Har fått in en del frågor så den kommer upp sen :)

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards