liveforlove

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Johanna - 19 april 2012 21:58

Tar nu min onda kropp och drar mig mot sängen. Drake vad ont det gör!! Fattar inte hur jag ska kunna röra mig i morgon men jag hoppas på det bästa. 


Ska läsa lite Plan B innan jag somnar och så åker den med till skolan i morgon. Hinner nog läsa lite när 9orna skriver klart. Andra lektionen är lästimma så då ska jag allt passa på :) 


I morgon kommer svaren på frågestunden oxå. Så passa på nu sista chansen :)


Idag sprack 100 sträcket på bloggen. 123 unika hittils. Jättekul! Vilka är ni? :D Hur hittade ni hit? Hoppas ni kommer stanna! 



Kram och godnatt!

Av Johanna - 19 april 2012 16:53

Okej jag skojar inte om jag säger att det är det jobbigaste jag gjort nånsin. Helvete armarna är fortfarande som gele... Undrar verkligen hur det kommer kännas i morgon. Kommer väl vara som en hundraåring... Jaja då har det gjort nytta i alla fall och det är ju det som är själva tanken :) Men känns som et kommer dröja till nästa pass... För drake vad ont det gör nu!

Av Johanna - 19 april 2012 15:30

 



I morgon kommer svaren upp så passa på nu att ställa era frågor!

Av Johanna - 19 april 2012 14:36

Vad kul, loggade in här och såg besöksstatistiken sjutit i höjden rejält!

Välkomna hit! Hoppas ni kommer stanna :) Nu är jag ju väldigt nyfiken över vilka ni är så lämna gärna en kommentar så jag kan kika in hos er oxå.


Och passa gärna på att fråga i frågestunden som avslutas i morgon :)

Av Johanna - 19 april 2012 10:48

Den 3 april vägde jag mig på gymmet och då stod vågen på 63,7. 


Idag visar den lite annorlunda. 62,6 kg. Så neråt går det :) 

-1 kg på två veckor känns helt okej :)


Tänkte oxå idag skriva in måtten så jag vet vart jag ligger  :)

Har bestämt mig för att följa med Patricia på hennes resa :) Kika in hos henne. Helt underbar blogg som jag funnit :)


Lår: 45 cm

Höfter: 85 cm

Rumpa: 97 cm

Midja: 63 cm

Magen: 81 cm

Armar: 25 cm


Så där ser det ut idag, får se hur det ser ut om en vecka :) 

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards