liveforlove

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Johanna - 1 september 2012 12:29

Nelly Beauty - Nelly Make Up 88 Palette Matt hos Mylovebasket Jeffrey Campbell - Lita Shoes hos Mylovebasket


Har precis börjat med mylovebasket men väljer att visa min favoritfrån Nelly. Den här makeup paletten måste jag säga är ett av mina bästa köp. Färger som passar allt i garderoben och smidig att använda. Me like :)


Skorna är Jeffrey Campbell dom skulle jag inte tacka nej till kan jag säga. Om dom varit lite billigare så klart :) Klicka på bilderna för att komma till köp :)

Av Johanna - 1 september 2012 12:05

Kameran har varit i behov av tömning på shopping bilder ett tag så här kommer lite :)


Jag har fyllt på mitt förråd av leggings. Var verkligen nödvändigt valde att köpa lite roligare oxå så man kan lätta upp höstrusket :) Billigt blev det oxå då jag fyndade alla till helt överkomligt pris på tradera :)

       


Då jag skaffat ny telefon så var jag tvungen (läs ville) köpa lite roliga skal :)

   


Fyndade en brun skinnjacka på tradare för ynka 99+frakt! Mycket bra affär! Dessutom ett helt nytt linne för 2:-

   


Fb köp och sälj I love it! 

       


Och så lite nya linnen 1 från fb köp och sälj och tre från gina!

 


Nu får nog mamman vara nöjd ett tag tror jag :) 

      

Av Johanna - 1 september 2012 10:37

Nu får man väl inse att hösten är här på riktigt. September räknar jag som första höst månaden. Och höst är det utanför fönstret ser kallt och ruggigt ut. Men efter regn kommer solsken och varje vinter följs av vår eller hur? Så vi ska nog ta oss igenom detta oxå. Denna vinter har jag dessutom mycket att se fram emot så den kommer nog gå fort kan jag tro.


Har just förberett mig genom att packa lite till morgondagens loppis. Hoppas på att bli av med en del. Eller ja rätt mycket. Bara hoppas att det inte blir regn. Då det i så fall blir inställt... Håll tummarna! Och kom o fynda hos mig på piri piri här i motala i morgon mellan 10-14 :)


 

Lite av det som ska med :)

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards