liveforlove

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Johanna - 3 mars 2013 14:28

 

Inte en bild från idag men den får duga :)

Var så länge jag gjorde en lista så tänkte jag kan bjuda på det :)


Dagens humör: Känner mig lite trött annars prima

Dagens mående: Bara fint!

Dagens borde: Kolla plugget för veckan och förbereda morgondagen

Dagens frisyr: Uppsatt

Dagens smink: Inget alls

Dagens klädsel: Jeans, randigt linne och svart tröja

Dagens planer: Laga mat!

Dagens materiella vill ha: Pengar!

Dagens fundering: Hur blir det?

Dagens beroende: Vänjer mig av med beroende...

Dagens tråkigaste: Kallt här!

Dagens längtan: Pass!

Dagens superlängtan: Framtiden!

Dagens tidning: Ingen alls

Dagens låt: Tyst här :)


Av Johanna - 3 mars 2013 10:53

Tiden går fort och vi är redan inne i mars. Första riktiga vårmånaden. Härligt solen lyser och man hör fågelkvitter :) vårkänslorna blir på topp eller hur?

Om sanningen ska fram har jag tröttnat på att blogga märker ni det? Ännu tristare blir det när man loggar in och ingen har lämnat några spår... Lever ni läsare? Ser ju att en del är kvar eller är det bara nyfiket folk?


Ta hand om varandra!

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards