liveforlove

Direktlänk till inlägg 31 december 2012

En årsresumé Jan-Mars 2012

Av Johanna - 31 december 2012 09:00

Januari


I januari var det alltså läge att byta blogg hit och jag har trivts måste jag säga, vad hände annars?

Ja jag och Jere var ju nykära som sjutton så klart ;) Fast än så länge var det ganska tyst om det i bloggen :)

Jag var på del 2 i kursen om andlig utveckling vilket var mycket intressant och givande, alltid roligt att träffa likasinnade människor.


   


Februari


Det var nu det blev officiellt, det var han och jag! Ubbe var ju oxå en stor del av vår familj och jag var inne på att hämta hem en hund från ett annat land men det gav jag upp då det kändes rätt så oseriöst med hela biten vilket jag är glad för idag!

   

Mormor passade på att fylla 90 år och Ann-Marie prickade in 40 års dagen!

 

Jere kom med barnen och vi hade en mysdag med bak! Passade även på att njuta av snön med Joel och Ubbe!

     

Vi firade alla hjärtans dag så klart :)

 

Det var oxå i februari jag fick veta att fina Carro med familj skulle återvända :)

   


Mars


Jag tog upp kontakten med min bästa manliga vän Jonas igen vilket inte var en dag för tidigt!

Det var oxå praktik på södra skolan som gällde, den allra sista som fick mig att besluta att lärare var inget för mig.

Det var kalas för fina Tyra som fyllt 6 år. Storasyster och jag var i Stockholm över dagen och Karlstad besöktes för närträff igen.

Och detta var månaden då huset nämndes för första gången i denna blogg... Önskar att läget förändrats sen dess men icke...

         



Får ta lite i taget här :) Fortsättning följer!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 13 maj 2013 12:53

Den nya bloggen är upplåst. Dock är det bara ett test så får vi se om det funkar :) Ser ju att en del fortfarande är in här och kikar dagligen :)   cumgranosalis.blogg.se där hittar ni mig nu för tiden :)   Och om någon är duktig på design få...

Av Johanna - 12 april 2013 18:20

I stället för att låsa denna blogg valde jag att skapa en ny. Är det någon mer som vill ha lösen är det bara att hojta till.    Antingen här men uppge då en mail så jag kan kontakta er ingen vits med att skriva ut adress och lösen här eller hur :...

Av Johanna - 9 april 2013 16:24

Jag känner att jag vill komma tillbaka och blogga lite igen...   Men då jag inte har en aning om vilka ni är som läser fortfarande så kommer jag sätta lösen.   Lämna en kommentar skriv ett mail eller skriv på fb om ni vill ha det :) ...

Av Johanna - 21 mars 2013 08:11

Sitter och väntar på dagens morgonmöte innan dagen drar igång. Trivs verkligen här så gillar att gå till jobbet idag :) Är ju lite olika när man jobbar som vikarie och hoppar runt vissa ställen känns bättre än andra. Men överlag trivs jag överallt...

Av Johanna - 18 mars 2013 19:55


  Grattis prinsessan på din födelsedag! I helgen blir det kalas :D ...

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Skapa flashcards