liveforlove

Direktlänk till inlägg 7 december 2012

@work

Av Johanna - 7 december 2012 09:41

Sitter i soffan på jobbet och rastar :) känns att jag snart gjort fyra timmar ungefär nu när många går upp ;) två timmar kvar sen är det slut för idag och jag är redo att ta helg :)

Se om det blir jobb nästa vecka oxå hoppas på det men vi får se. Så mycket skönare att komma hem när man jobbat och blir mysigare att träffa mina hjärtan där hemma när man inte slitit på varann hela dagen :)

Vet ni vad för resten?
Jag fick ett kärleksbrev igår ;)

 
 
Ewa

Ewa

7 december 2012 10:34

Från? ;)

http://ewakarlsson.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 13 maj 2013 12:53

Den nya bloggen är upplåst. Dock är det bara ett test så får vi se om det funkar :) Ser ju att en del fortfarande är in här och kikar dagligen :)   cumgranosalis.blogg.se där hittar ni mig nu för tiden :)   Och om någon är duktig på design få...

Av Johanna - 12 april 2013 18:20

I stället för att låsa denna blogg valde jag att skapa en ny. Är det någon mer som vill ha lösen är det bara att hojta till.    Antingen här men uppge då en mail så jag kan kontakta er ingen vits med att skriva ut adress och lösen här eller hur :...

Av Johanna - 9 april 2013 16:24

Jag känner att jag vill komma tillbaka och blogga lite igen...   Men då jag inte har en aning om vilka ni är som läser fortfarande så kommer jag sätta lösen.   Lämna en kommentar skriv ett mail eller skriv på fb om ni vill ha det :) ...

Av Johanna - 21 mars 2013 08:11

Sitter och väntar på dagens morgonmöte innan dagen drar igång. Trivs verkligen här så gillar att gå till jobbet idag :) Är ju lite olika när man jobbar som vikarie och hoppar runt vissa ställen känns bättre än andra. Men överlag trivs jag överallt...

Av Johanna - 18 mars 2013 19:55


  Grattis prinsessan på din födelsedag! I helgen blir det kalas :D ...

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Skapa flashcards