liveforlove

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Johanna - 7 december 2012 16:13

Idag hr liten och jag planerat eget fredagsmys.  Tanken är att Jere ska få inta datorn och spela. Vill inte att Joel ska känna att jag försvunnit helt så får bli lite egentid idag. Det behöver vi nog båda. Inte för att jag lär sitta uppe så länge räknar med att stänga mina blå ganska skapligt ikväll då jag var uppe redan vid 5 i morse.

Men lite timmar med jobb tackar man ju inte nej till :)


Förresten såg att jag fått en kommentar om att jag bör byta design då hösten är slut, Ewa är det du som busar under anonym? ;)


Go fredag på er!


 

Av Johanna - 7 december 2012 09:41

Sitter i soffan på jobbet och rastar :) känns att jag snart gjort fyra timmar ungefär nu när många går upp ;) två timmar kvar sen är det slut för idag och jag är redo att ta helg :)

Se om det blir jobb nästa vecka oxå hoppas på det men vi får se. Så mycket skönare att komma hem när man jobbat och blir mysigare att träffa mina hjärtan där hemma när man inte slitit på varann hela dagen :)

Vet ni vad för resten?
Jag fick ett kärleksbrev igår ;)

Av Johanna - 7 december 2012 09:41

Sitter i soffan på jobbet och rastar :) känns att jag snart gjort fyra timmar ungefär nu när många går upp ;) två timmar kvar sen är det slut för idag och jag är redo att ta helg :)

Se om det blir jobb nästa vecka oxå hoppas på det men vi får se. Så mycket skönare att komma hem när man jobbat och blir mysigare att träffa mina hjärtan där hemma när man inte slitit på varann hela dagen :)

Vet ni vad för resten?
Jag fick ett kärleksbrev igår ;)

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Skapa flashcards