liveforlove

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Johanna - 5 december 2012 14:08

Igår drog vi iväg till Ullared trots lite dåligt väder hade vi en trevlig resa. 

Hittade det vi sökte i stort sett så det är skönt att kunna säga att julkapparna i stort sett är klara. Är kanske lite småsaker som ska köpas. Och jag har ju Jere kvar där jag fortfarande har lite dålig koll på vad jag ska köpa. Men får fundera på det :) Kommer nog på något. 


Här hemma är det julstämning nu då vi satte upp granen igår och jag placerade ut tomtarna i söndags. 


Nu ska jag jobba torsdag fredag och på söndag kommer Tim. Se hur det går då :) Har ju än så länge bara varit Joel här. Förutom att Tim var här några timmar här om dagen :)


Det blir nog bra i alla fall!

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards