liveforlove

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Johanna - 21 november 2012 19:47

 

Vissa stunder är det som att känslan svämmer över.

Jag är så innerligt lycklig med dig.

Du är det allra bästa för mig glöm inte det!

 

Du är den vackraste jag mött

Inte tuff och kall och hård som andra

Du har väckt upp det jag trott var dött..


Av Johanna - 21 november 2012 18:15

Ekar ju nästan här inne inget uppdaterat sen i lördags.

Och ändå har jag inte gjort något speciellt. Har bara inte haft lust tror jag. Kul ändå att se att vissa trogna besökare kollar läget varje dag här inne :)


Så vad har hänt? Ja i lördags var jag och Cicci och fikade med en god vän och tog en liten roadtrip. Mycket trevligt. Resten av tiden har spenderats med Jere. Då vi inte sågs alls förra veckan behövdes det :)


Och på tal om det. Om exakt en vecka pustar vi ut efter första dagen med flytt :) Härligt ska det bli att bo med min fina älskling! Tror det kommer bli toppen detta. Ska bli skönt med fritt tillträde till honom kan jag säga ;)


Idag är dessutom en stor dag. Erika blir två år. Hipp hipp hurra fina tjej! <3

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Skapa flashcards