liveforlove

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Johanna - 16 november 2012 21:58

Alltså jisses måste sluta kolla på film känner jag för satan vad stel jag är i kroppen måste vara ovana att vara så mycket still. Måste bli ändring på detta så imorgon ska klockan ställas och nåt ska göras. Packa vet jag men annars har jag ingen aning det märks. 

Men det skulle ju inte detta inlägg handla om!

Massage skulle sitta fint måste jag säga. Kanske skulle tvingat Cicci till det när hon var här :) Jaja nu är det för sent. Får hoppas Harry Potter och chips hjälper :)



Vad gör mina läsare ikväll?

Av Johanna - 16 november 2012 16:22

Detta med julkappar alltså. Barnen och alla andra kommer vi köpa till i Ullared hoppas verkligen vi hittar allt där!

Men det svåraste är helt klart vad ska jag köpa till min bättre hälft?

Vad köper man åt honom? Kan aldrig minnas att jag haft det här problemet förr? Aja har en månad på mig att komma på nåt för denna månad finns inte pengarna. Men har ni några förslag så skriv gärna :)


Och nej ingen rosett att slå in mig själv i :) Här ska det vara riktiga paket :D

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards