liveforlove

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Johanna - 8 november 2012 19:10

Har jobbat idag oxå, skönt när timmarna rullar in :)

Blir lite klirr i kassan i jultider där :) Visserligen ska det väl egentligen läggas på hög då min inkomst sen försvinner. Eller ja tryggheten i att veta vad man får.

Men idag stället jag var på var ute i regnet och jag hade valt fel kläder ska erkännas. Blev riktigt kall där men det får man ta. Maten var ju ingen höjdare heller, ärtsoppa faller inte riktigt denna mamma i smaken :) Men med barn får man bita ihop och äta lite :) Två skedar gick ner även fast jag svalde säkert 50 gånger per sked. 

Imorgon vet jag inte om det blir jobb.


Trevlig förbesiktning på lägenheten 9,50 som jag hoppas kommer gå smärtfritt men det vet i fan. Lite oroad för tapeten i hallen. Men får se vad domen blir.


Nu är det läggdags för min huligan på återseende!

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Skapa flashcards