liveforlove

Direktlänk till inlägg 2 november 2012

Om 25 dagar

Av Johanna - 2 november 2012 15:25

Om 25 dagar hämtar vi nycklarna till vårt första gemensamma hem.

Tiden har gått så väldigt fort tycker nyss det var vi började prata om att flytta ihop, efter det gick allt ganska fort och vi hittade snabbt en lägenhet. Men tiden har verkigen bara sprungit i väg. Jag ska ju inte säga att jag inte är nervös. Det är stort för mig det här. För om jag ska vara ärlig så hade jag aldrig mer tänkt att jag skulle bo med någon. Men med dig, ja det fick mig att ändra mig. Det finns nog fler saker som jag sagt att jag aldrig ska göra igen som jag faktiskt vill göra med dig. 

 

När den här bilden togs visste jag inte att jag skulle slarva bort det igen. Och jag visste framförallt inte att jag skulle ta tag tillbaka dig. Att det skulle bli en gång till. Vilket skulle visa sig vara så himla rätt. Jag är på sätt och vis tacksam att jag slarvade bort det då, för annars kanske det inte varit som det är idag?

 

 

Kvällen du blev min på riktigt. Snart har det gått ett år. Och om jag ska vara fullkomligt uppriktig trodde jag inte man kunde älska någon så. Så fullkomligt. Jag slutade tänka någon stans där och lät mig bara falla fullkomligt säker på att du skulle vara värd smällen om du inte fångade mig. 

Men du tog emot jag känner mig trygg. En trygghet jag ALDRIG känt med någon annan. Så lita på att jag tänker fånga dig varje gång du vacklar till. 

 

 


Med dig har jag funnit allt jag någonsin sökt. Mycket som jag inte ens visste om.

Jag tror att jag kan lova att alla som känner mig är ganska förvånade. Att jag skulle trilla dit så fullkomligt.

Det sägs att man bara vet när man funnit rätt.

Jag måste instämma! Det kommer för alltid vara du, du eller ingen alls.

 

Jag älskar dig till stjärnorna och tillbaka även om resan kanske inte alltid kommer vara lätt så tvivla aldrig någonsin på min kärlek! 

Snart är du min varje dag med skräckblandad förtjusning längtar jag.

Vår framtid!

 

 

Mig <3 dig!

 
 
Ewa

Ewa

2 november 2012 16:47

Förvånad, njae men stolt över dig.
Att du faktiskt lyckades våga att älska igen och du har gjort helt rätt!

http://ewakarlsson.net

 
KickaAxelsson

KickaAxelsson

4 november 2012 23:41

Haha vafan vet ju inte vad jag ska skriva om :)!
Vad vill du läsa om ;)?

Tror ni ska bo granne med min morbror + familj..
53? Agneshögsgatan...

http://almaloca.blogg.se

 
KickaAxelsson

KickaAxelsson

5 november 2012 12:35

Haha jadu händer inte mycket alls men ska slänga in ett inlägg eller två snart ;) hoppas du blir nöjd då :p

53 B dörren rakt fram ;), haha har span på dig ;)!
Men såg J.Yngve J. hans namn på dörren iaf...

http://almaloca.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 13 maj 2013 12:53

Den nya bloggen är upplåst. Dock är det bara ett test så får vi se om det funkar :) Ser ju att en del fortfarande är in här och kikar dagligen :)   cumgranosalis.blogg.se där hittar ni mig nu för tiden :)   Och om någon är duktig på design få...

Av Johanna - 12 april 2013 18:20

I stället för att låsa denna blogg valde jag att skapa en ny. Är det någon mer som vill ha lösen är det bara att hojta till.    Antingen här men uppge då en mail så jag kan kontakta er ingen vits med att skriva ut adress och lösen här eller hur :...

Av Johanna - 9 april 2013 16:24

Jag känner att jag vill komma tillbaka och blogga lite igen...   Men då jag inte har en aning om vilka ni är som läser fortfarande så kommer jag sätta lösen.   Lämna en kommentar skriv ett mail eller skriv på fb om ni vill ha det :) ...

Av Johanna - 21 mars 2013 08:11

Sitter och väntar på dagens morgonmöte innan dagen drar igång. Trivs verkligen här så gillar att gå till jobbet idag :) Är ju lite olika när man jobbar som vikarie och hoppar runt vissa ställen känns bättre än andra. Men överlag trivs jag överallt...

Av Johanna - 18 mars 2013 19:55


  Grattis prinsessan på din födelsedag! I helgen blir det kalas :D ...

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards