liveforlove

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Johanna - 23 oktober 2012 09:43

 

Idag är det dags för nästa vän att inta sista året som 20 åring ;)

Grattis min fina vän på din dag!

<3

Av Johanna - 23 oktober 2012 09:24

Hösten kan vara riktigt fin men måste den vara så ruggig? Mörkt och regningt ingen skymt av solen. Känns som det här senaste halvåret mest har regnat bort. Efter sommaren som var hade man ju kunnat hoppas på en finare höst. Men det är väl bara på bilder den ser ut så här? (lånad bild från google)

  

För när jag kollar ut ser det mest grått och dött ut. Man kan ju bli deppig för mindre eller hur?

På tal om deppig så finns det ett låst inlägg för er som har tillgång till det. Väldigt bittert idag så förvarnar er... 

Känner mig lite ur gängorna överlag i dag känner jag. Fick ett tråkigt mail eller ett mail jag inte riktigt vet hur jag ska hantera. Vill gärna vara din vän men det känns så ovant. Har vi någonsin varit vänner? Och vad har vi varit egentligen? Vi har aldrig haft ett förhållande, vi har aldrig dejtat, vi har aldrig varit vänner med förmåner men vi har inte heller varit vänner. Men vänskap ja det vore nåt det, det skulle glädja mig tror jag! I vilket fall är jag orolig för dig inte för att du läser detta men ändå. Det oroar mig och det gillar jag inte. Livet är svårt ibland!


Av Johanna - 23 oktober 2012 08:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards