liveforlove

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Johanna - 19 oktober 2012 23:12

Känns som det är det enda jag gör mer eller mindre men saken är ju den att jag verkligen behöver ett jobb. Tanken är att jag inte ska fortsätta plugga och då är det verkligen hög tid att få ett jobb. Har sökt lite som ligger ute och skickat lite spontanansökningar. 

I veckan är det dags att ta kontakt med a-kassan se hur länge det dröjer innan jag kan få ersättning om jag nånsin kommer få det. Ska även besöka lite företag då. Och antagligen ta tag i detta med matte B. Tror det kan vara bra att ha om jag vill plugga till något annat. Ska forska lite i det där så jag har o göra kommande vecka.


Ni håller väl tummarna att jag får ett jobb hoppas jag :)

Av Johanna - 19 oktober 2012 18:37

Jag blir lite irriterad, såg på fb för några dagar sen om en tjej som förlänger och förstärker naglar.

200kr typ skulle det kosta och hålla 2 veckor. Låter jättebilligt eller hur. Man får känna sig snygg och allt.

Problemet är att det skräp. Nu har jag inte varit hos denna tjej det gäller men 2 veckor för 200??

Mina kostar 450 om man är nykund. På salong om man förstärker.. Och det håller för mig 4-6 veckor...


Lite udda där känner jag, så billigt och hålla två veckor eller betala det dubbla och det håller dubbelt så länge?


Tur jag har min fina Jimmie att gå till. Henne byter jag aldrig bort!


Sen får man ju göra som man vill så klart men för mig är detta bara lureri :)

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Skapa flashcards