liveforlove

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Johanna - 9 oktober 2012 09:07

Som jag hatat att älska denna personlighet. Eller som jag älskar att hata?

Jag avskydde henne i början men kom sen att gilla henne, jag anade hela tiden att bakom fasaden måste det finnas en jävligt smart och grym tjej och se där ja :)


Kolla själva Hanna Widerstedt!

Av Johanna - 9 oktober 2012 08:26

Nu har mitt knä krånglat nästan en vecka. Gör ont när jag går och känns allmänt ostabilt. Mina knän har ju inte på många år varit något att hurra för direkt men har ändå skött sig relativt bra de senaste åren. Men nu är det tydligen slut med det. Kan inte minnas att jag gjort något speciellt heller så jag vet inte vart det kommer ifrån. Den enda tanken jag har är ju jobbet. Jag krälar ju omkring en del på golvet på mitt jobb. Nu med knäskydd visserligen. Vi får se hur det blir. Jag är ju van vid att ha ont i knän så jag brukar vänja mig efter ett tag men gillar inte att det känns ostabilt... 

Får hoppas på det bästa helt enkelt. Se hur det blir idag på jobbet lär ju märkas om det är jobbet som är boven när jag är där idag...

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards