liveforlove

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Johanna - 2 oktober 2012 23:48

 

Och aldrig har kärlek drabbat mig så

Och jag vet jag är hopplöst svår ibland..

Men aldrig aldrig att jag 
Tänker låta något ont 
Hända dig jag håller dig hårt 
Tätt intill mig genom regn och blåst 
Och alltid alltid att jag 
Kommer vaka över dig 
Genom mörkret jag leder dig 
Jag finns I varje steg du tar 
Så du behöver aldrig mer vara rädd



<3

 

Av Johanna - 2 oktober 2012 23:13

Idag är ingen bra dag hos familjen Yngve. Större delen av kvällen spenderades på akuten. Hämtade liten på dagis idag och fick veta att han varit dålig under dagen. Illamående och svimfärdig. Märkte att han var dämpad här hemma. Ville vila direkt efter dagis vilket aldrig händer. Sen vid läggdags vänder sig ögonen och Joel försvinner bort i några sekunder. Aldrig har så många tankar korstat min hjärta snabbare. Aldrig någonsin har hjärtat gjort så ont som då. Aldrig förr har jag varit så rädd. Ett samtal till 1177 och vi hamnade på akuten. Träffade en supertrevlig läkare som garanterade mig att det inte var något allvarligt men vid minsta förändring är det akut som gäller. Troligen ett aggressivt virus eller möjligtvis en reaktion på vaccinet igår.

Nu ligger han tryggt nerbäddad i min säng i alla fall.


 

Jag gör allt för dig!

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Skapa flashcards