liveforlove

Alla inlägg under september 2012

Av Johanna - 13 september 2012 21:29

Så jag bjuder på en egobild!!


 


Fotade med Ewa idag och en blev riktigt bra :) Tack gumman det gör vi om snart tycker jag! :D

Av Johanna - 11 september 2012 12:48

 



Kör på så svarar jag mot slutet av veckan!

 

Av Johanna - 11 september 2012 12:42

Det här med anonyma kommentarer är verkligen min favorit. När man har massor o säga men inte kan stå för det.

Men jag ska svara på era söta kommentarer jag lovar...! 


Svar till


a: Jo det vet jag, såg programmet oxå!


TheKing: Där tror jag du fått allt om bakfoten!


Guess: Vi pratade om det ja!


....lalalalove: Ärligt talat, orkar inte bry mig, tog inte så illa vid mig. O ja visst jag kan ha en frågestund om jag inte bara får dumma frågor då?!? Ja det är mitt hus oxå, det glömde visst bort o nämnas bara ;) Varför skulle jag svara på den? Fanns inget i den som lockade mig. Eller ja det skulle väl vara huset då :)


YEAHMAn: Det vet jag ingenting om!


its just me again: Dig vill jag verkligen ha kontakt med. För du har ju varit här förut o grejat...! Vet inte vad för pris? Så kan inte svara på om det är värt det? Den sista raden får du nog återkomma med för jag fattade inte riktigt den.... 



Så ja varsågoda...

Var det nåt mer?


Min fråga till er nu? Hur sjutton hittade ni hit så fort och vad fan vill ni mig?

Tack o hej!

Av Johanna - 10 september 2012 15:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Johanna - 10 september 2012 15:52

För ett lösenordsskyddat inlägg känner jag. Ska skriva ett nu tänkte jag.


Jobbat idag oxå, känns bra. Det går bra nu :D 


Och ikväll kommer min stora skatt hit, saknat honom nu. Länge sen vi sågs eller ja en snabbis igår men det räknas inte :) Skjutsade barnen bara. 


Förresten vad gillas designen? Me like! Tack snälla Ewa!



Av Johanna - 8 september 2012 17:37

Satt och kikaderuntlite på mylovebasket :) In o shoppa nu! 

 

 

Johanna


Klicka på bilden så kommer ni rätt direkt :)

Av Johanna - 8 september 2012 17:14

Att det ska vara så attans krångligt att ta sig ner till Skåne. Har nu bestämt att inte ta jobbet då, hoppas bara min chef svarar snart. Lär ju bli trassel att hitta en ersättare annars. 

Har i alla fall ordnat boende från fredagen nu så det är bara torsdagen som blir trassel men får väl sova några timmar i bilen i värsta fall. För tågpriserna är ju inte kul just nu. 1000 fram och tillbaka när det för en vecka sen gick på 600 hoppas dom går ner igen. Eller kanske inte beroende på hur det blir med sovandet :) Får kanske inse att det måste bli en natt på hotell.... Ja ja tål att tänkas på. 


Ett problem mindre i alla fall :)

Av Johanna - 8 september 2012 14:49

Fick med oss tre fynd hem :) bra dag för liten :)

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards