liveforlove

Alla inlägg den 28 september 2012

Av Johanna - 28 september 2012 17:25

                   

Lite påfyllnad i Joels garderob :) En del som är o växa i vilket är väldigt bra :)


   

Påfyllning till Tyra


             

Fyllde på hos mig själv oxå då jag rensade ut en massa!


Älskar att fynda begagnat. Lite nytt och lite begagnat ser ni nu på bilderna så tro inte jag betalt speciellt mycket :)


 

Som detta sett till dagis ynka 50:- :)

Av Johanna - 28 september 2012 09:21

Ska ta tag i städningen här hemma innan jag ska gå till jobbet och städa.. Så ser min dag ut..! 

Lägenhetsvisning här 14,30 så vore ju kul om de slapp hoppa över skor i hallen, komma in till en rörig soffa + soffbord och obäddade sängar. Så det ska jag ta tag i. Resten skiter jag i. Har rensat kylskåpet och ska tala om att syster ligger inte så bra till ;) som satte klistermärken på frysen med Joel. Det var svårt att få bort kan jag lova!


Lika bra att sätta fart på återseende!


Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards