liveforlove

Alla inlägg den 26 september 2012

Av Johanna - 26 september 2012 13:53

Jag hade bestämt mig för att inte köpa någon overall till Joel i år då jag inte ville lägga 700 på en overall igen som kanske används 10 gånger. Han kan ha "skräpoverallen" från förra året så tänkte den får räcka. Har oxå köpt nya byxor o jacka. Men jag har inte riktigt kunna släppa tanken på att inte ha en ordentligt overall och med min otur får vi väl värsta vargavintern då. Så idag med 25% på Lindex slog jag till. En overall rikare. Köpte oxå fodrade gummistövlar så hej kyla och regn vi är beredda. 

Fyndade dessutom överdragsbyxor (hade bara fodrade innan) regnställ och vantar för en 100 :) Det tackar vi för. Älska fb köp och sälj! 


Bara vinterstövlar som fattas nån som har ett par i 29 som de vill bli av med? :)


Nu ska bara allt gammalt försvinna här hemifrån :) Så om ni söker nåt vet ni vad ni ska göra ;) Massa av mina kläder ska bort oxå vissa knappt använda!

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards