liveforlove

Direktlänk till inlägg 24 september 2012

Tidsfördriv!

Av Johanna - 24 september 2012 19:08

Personligt:
1. Ditt  namn? – Johanna Elisabeth Yngve
2. Född? – 1983
3. Längd? – 171 cm
4. Vikt? - Runt 62
5. Smeknamn? Har inget
7. Vad gör du på dagarna? Jobbar/pluggar
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? –Haha osminkad i alla fall :)
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? – Fötterna
10. Vad är du mest nöjd med? – Röven lätt :)
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - Är rätt nöjd
12. Vad vill du jobba som äldre? –Den som det visste
13. Hårfärg? – Blondin
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? – Nope det tror jag inte
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? -  Jodå ibland i alla fall
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? – Inte mycket nu för tiden men ibland så :)
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? Nope
19. Någon vana? – Haha massor tror jag
20. Lyckotal? – Har inget

Speciellt vänner/folk:
21. Vad heter din bästa vän? – Har flera
22. Hur många nära vänner har du? – Tillräckligt
23. Anser du dig själv vara ”känd” i ditt område? – Det hoppas jag inte!

24. Vet många personer vem du är? - En del...
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? – Nope
26. När var du senast med någon kompis? – Träffade Cicci några min förut :)
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? – Nope
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? – Eh måste vara Jonas o Elin i somras :)
 29. Vem sov senast hos dig? – Jere, Tyra och Tim

Romantik:
30. Vill du ha ett förhållande? – Yes
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? –  Kvittar
32. Är du kär? – Yes
33. Tycker någon om dig mer än som vän? – Jere hoppas jag annars har jag ingen aning :)
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? – Absolut!
35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? Vad är detta för fråga?
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? – Skulle ljuga om jag sa nej....
37. Vågar du säga ”jag älskar dig” i verkligheten? – Ja
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? –  Nej
39. I din klass? - Nej 

Från kram till sex:
40. Har du kramat motsatta könet? – Ja
41. Har du någon gång bara velat gå fram och krama någon? – Ja
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? – Ja
43. Har du pussat någon i motsatta könet? – Ja
44. Har du pussat någon i medsatta könet? – Ja (medsatta heter det så?)
45. Har du pussat den du tycker om? – Ja
46. Har du pussat någon inför folk? – Ja
47. Kysst någon inför folk? – Ja
48. Hånglat inför folk? – Ja
49. Vem var ditt första hångel? –  Eh förträngt sen länge! (Eller inte men tänker inte berätta det här ;) )
50. Hur många har du hånglat med under en kväll? – Hånglat? 1!
51. Vem är ditt bästa strul? – Eh inte en jävla aning!
52. Och vem är ditt senaste? – Jere
53. Ditt snyggaste hångel? – Eh?
54. Skäms du över att hångla inför folk? – Nja beror på hur....
55. Haft sex med någon på offentlig plats? –  Ja
56. Haft sex överhuvudtaget? – Ja
57. Hur gammal var du första gången? – 15
58. Hur gammal vill du vara första gången? – Jag hade gärna väntat några år...
59. Blivit dumpad efter sex? – Nope
60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? – Ja
61. Har du gjort något av detta med de medsatta könet? – Va?

Tankar & skit:
62. Har du någon fobi? –  Spindlar
63. Har du någon allergi? – Ja fast mot vad vet i fan dyker upp som gubben i lådan ibland
64. Vad tänker du på innan du somnar? – Varierande
65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? -Eh beror på vem det är?

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? – Att någon tycker om mig
67. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? – Både och!
68. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? – Vanligtvis brukar ju killen bli ens bästa vän..
69. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? –  Konstig fråga igen!

 

 

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
70. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -
71. Vad kommer först, tjejen eller träningen? -
72. Hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? -
73. Runkar du regelbundet? -

Vad väljer du?
74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? – Vad är det för jävla fråga? Inget av det!
75. Vänskap eller förhållande? – Helst båda!
76. Snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? Fulaste tjejen i stan med finast personlighet 
78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? – Underkläder
79. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? – 7

Skulle du?
80. Kunna byta liv med någon? - För en dag kanske
81. Isåfall vem då? -  Vet inte...
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? – Ha sex lätt!
83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? –  Nej passar den!
84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? – Ja
85. Kunna sova ute på vintern? – Nja helst inte
86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? –  Jo det skulle väl gå
87. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? -Nej

Klädstil:
88. Anser du dig själv vara en speciell stil? – Nrj
89. Vad klär du dig i oftast? – Blandat
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? – Nja
91. Klär du dig dyrt? – Nej
92. Vad kör du på: Fashioncorestilen, Fjortisstilen, Bratstilen, Modestilen, Vanligt eller något annat? – Vanligt?

Senaste 48 timmarna har jag?
93. Pussat någon? – Ja
94. Haft sex? – Nej
95. Fått en kram av en helt okänd? – Nej
96. Ringt någon? – Ja
97. Blivit uppringd? – Ja
98. Funnit kärleken? – Nej
99. Kollat på google? – Ja

SISTA FRÅGAN!
100. Hur lång tid tog detta? – 15 min kanske? Kollade inte klockan :)

 
 
Ingen bild

fruganjessica.blogg.se

24 september 2012 19:58

sv - Kör bah kör :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 13 maj 2013 12:53

Den nya bloggen är upplåst. Dock är det bara ett test så får vi se om det funkar :) Ser ju att en del fortfarande är in här och kikar dagligen :)   cumgranosalis.blogg.se där hittar ni mig nu för tiden :)   Och om någon är duktig på design få...

Av Johanna - 12 april 2013 18:20

I stället för att låsa denna blogg valde jag att skapa en ny. Är det någon mer som vill ha lösen är det bara att hojta till.    Antingen här men uppge då en mail så jag kan kontakta er ingen vits med att skriva ut adress och lösen här eller hur :...

Av Johanna - 9 april 2013 16:24

Jag känner att jag vill komma tillbaka och blogga lite igen...   Men då jag inte har en aning om vilka ni är som läser fortfarande så kommer jag sätta lösen.   Lämna en kommentar skriv ett mail eller skriv på fb om ni vill ha det :) ...

Av Johanna - 21 mars 2013 08:11

Sitter och väntar på dagens morgonmöte innan dagen drar igång. Trivs verkligen här så gillar att gå till jobbet idag :) Är ju lite olika när man jobbar som vikarie och hoppar runt vissa ställen känns bättre än andra. Men överlag trivs jag överallt...

Av Johanna - 18 mars 2013 19:55


  Grattis prinsessan på din födelsedag! I helgen blir det kalas :D ...

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Skapa flashcards