liveforlove

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Johanna - 23 september 2012 19:07

Har spenderat hela helgen med härliga människor :)


I fredags var det Cicci som fick äran att dela mitt sällskap ;) Vi drog en liten roadtrip men inte mot det vanliga målet utan mot Katrineholm. Var lite osäker på utgången av kvällen då sex år kan göra mycket med folk men vi hade roligt, kvällen bjöd på mycket goda skratt så det kanske vi gör om någon gång :) Det allra bästa var nog Ciccis härjande på hur de byggt vägarna där i den lilla staden eller vad säger du gumman?


Igår hämtade jag upp mina älsklingar och hade mys här hemma. Eller ja hela kvällen var verkligen inte mys! De två grabbarna av yngre modell betedde sig inget vidare alls på Maxi vilket resulterade i bara godis till Tyra. Men utöver vissa tillfällen av mindra kärlek mellan syskon då o då så har vi haft en toppen helg. Min familj och jag! <3 Snart kommer detta vara en vardag oxå så lika bra o vänja sig tror jag! :)



Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards