liveforlove

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Johanna - 17 september 2012 22:04

Nu har jag rensat ut min garderob ordentligt och herregud hela hallen är full. Funderar på att ha loppis  helgen så får vi se om nåt försvinner. Allt för mycket saker som ska bort inför flytten. Får fundera på det. 

Men först ska jag jobba i morgon sen får jag väl ta tag i detta när jag vet hur det ser ut med jobb resten av veckan!

Finns massa damplagg från XS och uppåt. Skärp och annat krafs. Leksaker böcker barnkläder skor. Säg till om ni vill komma o kika :)


I morgon kväll svarar jag på frågorna oxå! Så passa på nu om ni vill veta nåt :)


Godnatt!

Av Johanna - 17 september 2012 12:06

I slutet på förra veckan tog jag ett beslut. Ett beslut som jag funderat på länge. Jag har bestämt att lägga lärarstudierna på hyllan. Jag brinner inte för det längre, kan inte se en framtid bakom katedern om man säger så. Vad som utlöst detta vet jag inte. Skoltrötthet blandat med en helt ny lkivssituation tror jag. Jag kommer läsa de två kurser som jag har missat dock. Så svenskan kan räknas som klar. Så Anna du blir inte av med mig ;) Men när det börjar är en fråga jag har mindre koll på. Har lite att läsa o greja med i den andra svenska kursen som jag ska ta tag i under eftermiddagen idag tänkte jag. Se en föreläsning i alla fall. Det ska jag nog orka med. 


Men skolan i övrigt läggs på is, kanske för gott vem vet!

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards