liveforlove

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Johanna - 6 september 2012 17:19

Det går bra nu måste jag säga, har fått ännu ett jobb. Jobbade första dagen igår och andra idag. Ska jobba i morgon med. Känns bra måste jag säga även fast det är lute ensamt ibland. Men det går det oxå. Kul är det att ha nåt o göra och känna att man förtjänat pengarna ine som när man pluggar. Nästa vecka måste jag dock ta tag i pluggandet. Får se om det blir jobb då oxå eller om det blir lugnt.  :)

Jaja jag gillar o ha mycket o göra så bara tacka o ta emot :)


I morgon är det helg i alla fall, något man uppskattar så mycket mer när man jobbar!


Nej nu måste jag hänga tvätt. Hemmet förfaller lite när man jobbar :)

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards