liveforlove

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Johanna - 4 september 2012 14:35

Idag kom jobb leveransen för jobbet i september... Undrar vad sjutton jag gett mig in på... :) Det ska bli kul men jisses hur ska jag få ihop delarna och orka bära dom... Det vägde ju inte nåt kilo bara :) Jaja det blir nog bra :)

Vet i sjutton hur jag ska orka sitta o köra 40 mil efter jobbet bara. Det blir nog lite si och så det. Någon som vill följa med? 


 

Av Johanna - 4 september 2012 12:19

Min fina svägerska Katja hade födelsedagsfest i lördags. Tema rock!


 

Hon fick massa skojiga paket med väldigt annorlunda innehåll. För att öppna var hon oxå tvungen att komma på vilken låt texten kom ifrån :)

         

Detta filmades ju så klart och vi gäster njöt av minerna när hon öppnade till exempel en tekaka :)

 

Och är det rock så är det... Då får man bjuda till eller hur ;)


     


Mycket trevlig kväll var det i alla fall! 

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards