liveforlove

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Bloppis-annons
Av Johanna - 30 augusti 2012 16:52

Håller på att rensa för fullt inför flytt här hemma så kommer kasta upp lite då och då.

I detta kör vi damplagg. I blandade priser och storlekar. Finnt att hämtas här eller skickas mot att du betalar portokostnaden om vi inte kommer överens om något annat!





1. Blommig blus i genomskinligt material. Knappt använd. Storlek 38. 30:-

 

 

2. Svart kort klänning knappt använd storlek S. 40:-

 

 

3. Linnen i kortare modell storlek S. Alla 3 för 30:- El 10/st

 

 

4. Rosa glansig kjol supersnygg! Storlek M men passar en liten M eller en S bäst. 40:-

 

 

5. Nattlinne aldrig använt i rosa med blommor. Storlek S. 15:-

 

 

6. Toppar kortare modell slutar precis vid byxlinningen. Storlek S. 10:-/st eller alla för  60:-

 

 

7. Två kjolar storlek S kan passa en liten M. 10:-styck

 

 

8. Skor i storlek 37-39. 100/st eller enligt överenskommelse! Fråga efter exakt storlek vid intresse!  

 

 

Detta är bara början finns massor mer så fråga om det är något särskilt ni söker! :)

Kläder & Skor, Säljes - Motala (Östergötlands län)
Pris:    10:-
 
Av Johanna - 30 augusti 2012 14:34

Ett riktigt jobb där jag vet hur mycket jag ska jobba och vad jag kommer tjäna. Jag är verkligen APtrött på att plugga. Det har till och med gått så långt att jag inte ens vet om jag är inne på rätt spår. Det känns inte alls bra nu. Vet varken ut eller in. Eller jo jag vet att jag vill jobba.

Har fyra inbokade pass i september men jag hoppas verkligen det blir bra.


Ge mig ett jobb någon!  Jag tar vad som helst!!! 

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards