liveforlove

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Johanna - 22 augusti 2012 22:32

Herregud vad tyst det är här inne. Det är inte ofta ni läsare lämnar spår efter er alltså.

Är det jag som blivit tråkig? Fast ni är ju här fortfarande? Är det något speciellt ni vill läsa mer om? Tipsa mig så kan vi nog ordna det :)


Sova ska jag göra nu i alla fall. 

I morgon är en stor dag hoppas jag!

Håll tummarna så om allt går som det ska kommer den stora nyheten nå er i morgon kväll! Om ni håller tummarna alltså ;)



Godnatt!

Av Johanna - 22 augusti 2012 14:45

Så kom då den här dagen i år igen. Årsdagen. 

För femte gången kom den i vanlig ordning.

För fem år sen idag sågs vi för sista gången i detta livet. 

Du var och är min stora förebild. Fem år har gått och sorgen har lagt sig men saknaden består.

Jag vet att du vandrar bredvid att du aldrig skulle släppa taget.

Och jag släpper aldrig taget om dig. En dag vet jag att vi möts igen. 

Till den dagen bevarar jag dig i hjärtat.

Fem år, åren går fort. Men jag kommer alltid alltid sakna dig!

 

 

Av Johanna - 22 augusti 2012 12:55

Med dagis så är vardagen tillbaka här hemma. Joel har haft några lyx dagar och gått hem 12 men i morgon är tanken att han ska köra heldag. Men får se troligen hämtar jag honom tidigare då oxå :)

Passar på innan allvaret drar igång på riktigt!


Snart är det dags att göra sig i ordning o möta svägerska för o kika på lägenhet. Två stycken här på väster står på schemat och jag hoppas verkligen att någon kommer passa :)


Håll tummarna!


Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards