liveforlove

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2012

En liten lista innan sovdags!

Av Johanna - 16 augusti 2012 23:19

Hittade en skojig lista inne hos Malin :)
 
 
Vad gjorde du kl 08 i morse? Halvsov...
 
Vad gjorde du för 15 min sedan? Spelade på facebook 
 
Det sista du sa högt? Godnatt sov gott jag älskar dig.
 
Vad har du druckit idag? Cola, Mjölk
 
Vad var det senaste du åt? Knäckemackor
 
Vad var det senaste du köpte? Ett armband
 
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
 
Vad är det för väder hos dig nu? Fin kväll tror jag :)
 
Godaste glassmaken? Är inte så förtjust i glass men om jag måste välja så krossad choklad :)
 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jo det gör jag nog, lite i alla fall :)
 
Sover du tungt? I wish men nej verkligen inte!
 
Drömmer du mardrömmar? Då o då.
 
Trivs du med ditt jobb/plugg? Jobb ja... Plugg ber att få återkomma om en månad!
 
Favoritklädsel? Förutom myskläder - Jeans och linne trivs jag i eller leggings som är favoriten just nu. 
 
Vad ser du om du tittar till höger? Väggen
 
Vad gör dig glad? Joel, bonusarna, vännerna, familjen och Jere så klart!
 
Vad ska du göra härnäst? Sova är nog tanken!
 
Höger el vänsterhänt? Höger
 
Humör just nu? Lite irriterad men vet inte varför egentligen?!?
 
Favoritgodis? Nåt skumgodis som smakar som bananaski (heter dom så?)
 
Kläder just nu? Mysbrallor och linne
 
Hur många kuddar sover du med? 2
 
Spelar du ngt instrument? Nix
 
Morgon eller nattmänniska? Lite både och efter vana men nu natt tydligen!
 
Är du kittlig? Ibland!
 
Snarkar du? Ja det tror jag nog :)
 
Stjärntecken? Kräfta
 
Äckligaste insekten? Spindlar utan tvekan!
 
Stökigt el välstädat? Just nu är det stökigt men föredrar välstädat!
 
Vad längtar du mest efter just nu? Besked!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 13 maj 2013 12:53

Den nya bloggen är upplåst. Dock är det bara ett test så får vi se om det funkar :) Ser ju att en del fortfarande är in här och kikar dagligen :)   cumgranosalis.blogg.se där hittar ni mig nu för tiden :)   Och om någon är duktig på design få...

Av Johanna - 12 april 2013 18:20

I stället för att låsa denna blogg valde jag att skapa en ny. Är det någon mer som vill ha lösen är det bara att hojta till.    Antingen här men uppge då en mail så jag kan kontakta er ingen vits med att skriva ut adress och lösen här eller hur :...

Av Johanna - 9 april 2013 16:24

Jag känner att jag vill komma tillbaka och blogga lite igen...   Men då jag inte har en aning om vilka ni är som läser fortfarande så kommer jag sätta lösen.   Lämna en kommentar skriv ett mail eller skriv på fb om ni vill ha det :) ...

Av Johanna - 21 mars 2013 08:11

Sitter och väntar på dagens morgonmöte innan dagen drar igång. Trivs verkligen här så gillar att gå till jobbet idag :) Är ju lite olika när man jobbar som vikarie och hoppar runt vissa ställen känns bättre än andra. Men överlag trivs jag överallt...

Av Johanna - 18 mars 2013 19:55


  Grattis prinsessan på din födelsedag! I helgen blir det kalas :D ...

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Skapa flashcards