liveforlove

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Johanna - 2 augusti 2012 17:03

   


Det har hänt lite dom senaste åren.

Ibland får jag en hint om hur mycket som faktiskt har hänt.

Ni som varit med hela resan vet ju.

Idag kan jag se mig i spegeln och vara stolt över att jag är just jag!

Och framför allt stolt över vad jag har och vart jag kommit i livet!
Resan var ett helvete men nu i efterhand...

Så jävla värt det!

Av Johanna - 2 augusti 2012 15:51

Särskilt när det består av lite skadeglädje, den enda sanna glädjen eller hur var det? ;)

Fick brev från min kära brevvän idag. Alltid lika trevligt och idag innehöll det väldigt intressant information. 

Svaret är redan skrivet och ska iväg till lådan nu. 

Så jävla trött på folk som ska snacka sin skit men inte kan stå för det dom säger. Och nej det här gäller verkligen inte bara en person nu ni som tror det. Det är ett helt jävla gäng. Ni irriterar mig samtidigt som ni gör mig full i skratt. Jag vet ju vem som förlorar på det i alla fall. Alltid kul att höra den andra sidan av en historia oxå :)


Nu ska jag åka o posta mitt brev!

Av Johanna - 2 augusti 2012 15:04

     

Startade helgen med sova över mys med Tyra!

Dom lekte jättebra och hade mys på kvällen innan vi alla landade för natten i min säng :)


             

Summan av kardemumman blev en trevlig dag trots massa regn! :)  

Av Johanna - 2 augusti 2012 10:15

Natten har bestått av trassel med magen för Joel. Är så nedrans trött på detta. Trodde det var magsjuka men det verkar inte så. Han klagar fortfarande på att det gör ont men inte mer än så. Så antar att det är det vanliga som spökar. Men snart är det dags för utredningen att starta. Den 13e har vi tid hos överläkaren på barn. Sen får vi se vad som händer. Tänker inte ge mig denna gång. Allt ska kollas upp och uteslutas. Ska ge det några timmar till innan jag meddelar jobbet att jag kommer i morgon. Ifall att det visar sig vara magsjuka i alla fall men det tror jag inte!


Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Skapa flashcards