liveforlove

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Johanna - 11 juli 2012 21:27

När Joel var liten var jag jättenoga med att han skulle sova i din säng...
Nu tycker jag det är mysigast när han ligger bredvid :)

Kände mig ensam igår när han sov hos mormor men nu är allt som det ska! <3

Av Johanna - 11 juli 2012 18:12

Har precis skrivit klart ett brev till min brevvän :) Länge sen jag hade en sån måste jag säga men det är skoj att få vanliga brev och inte bara räkningar innanför dörren :)


 

Skriver så gärna brev för att underlätta vardagen för personen, fått en ny god vän dessutom så jag klagar inte på att skriva nåt brev i veckan! Bara skoj :D

Av Johanna - 11 juli 2012 17:45

Så börjar det närma sig, i morgon eftermiddag vet jag om jag ska plugga i höst eller inte. Måste erkänna att jag är lite nervös. Mest för att jag faktiskt inte vet vad jag hoppas på. Skoltrött AB vilket verkligen märks på sommarkurserna. Ska lämna in en mytanalys den 14e, jag har inte börjat... Vilket jag verkligen borde göra väldigt snart. Men känner jag mig själv rätt skriver jag den på lördag ;)

Måste plocka poängen så lika bra att satsa på det :) 


Håller ni tummarna för mig i morgon? Att jag kommer in? Så jag kan välja :)

Av Johanna - 11 juli 2012 09:45

Första inlägget från appen se hur det funkar ;) blir det bra kanske det blir fler gånger. Sitter just nu på jobbet. Rast :) och halvdag gjort. Slutar tidigt idag skönt!! :) hoppas ni har en fin dag!!

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards